رسانه‌ها پیشگام جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4052702
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

رسانه‌ها پیشگام جهاد تبیین هستند

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رسانه‌های استان، پیشگامان جهاد تبیین هستند و نقش ارزنده و بی‌بدیلی در امیدآفرینی و نیز ایجاد ارتباط دوسویه میان اقشار مختلف مردم و مسئولان ایفا می‌کنند.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سعید جابری‌انصاری، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ششم اردیبهشت در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های فرهنگی البرز محسوب می‌شوند، اظهار کرد: رسانه‌های البرز در مقاطع و شرایط مختلف جهت افزایش سطح آگاهی شهروندان تلاش داشته‌اند.

وی افزود: رسانه‌های استان، پیشگامان جهاد تبیین هستند و نقش ارزنده و بی‌بدیلی در امیدآفرینی و نیز ایجاد ارتباط دوسویه میان اقشار مختلف مردم و مسئولان ایفا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به لزوم فعالیت هدفمند و قانونی اصحاب رسانه، گفت: فعالیت تمامی صنوف از جمله فعالیت اصحاب خبر و رسانه، دارای شاخص‌های مخصوص است که متقاضیان و فعالان عرصه خبر، از لحاظ شرایط و ضوابط فنی و فردی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند و کلیه واجدین شرایط می‌توانند با ارائه و بارگذاری مستندات، نسبت به اخذ مجوز فعالیت قانونی اقدام کنند و طبعا در این صورت می‌توان نظارت بهتری بر فعالیت آنان داشت.

جابری‌انصاری ضمن اعلام آمادگی برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای، افزود: خوشبختانه شرایط البرز در حوزه فعالیت رسانه‌های مکتوب، از سطح مطلوب و خوبی برخوردار است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از این فعالان موجود است ولی تکمیل این بانک در خصوص رسانه‌هایی که در بستر فضای مجازی فعالیت دارند جای تقویت و پیگیری دارد.

جابری‌انصاری تصریح کرد: از همه مدیران مسئول وب‌سایت‌ها و پایگاه‌های خبری که در سطح استان فعالیت دارند تقاضا می‌شود حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه ضمن مراجعه و ثبت‌نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی اینترنتی e-resaneh.ir نسبت به بارگذاری مستندات و اخذ مجوز فعالیت قانونی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: سعی داریم با این اقدام بتوانیم ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی و شناسایی دقیق و کامل فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی و احصای نیازهای آنها نسبت به انجام هدایت، حمایت و نظارت قانونی بر فعالیت‌های حرفه‌ای این عزیزان اقدام کنیم.

انتهای پیام
captcha