آموزه‌ها و درس‌هایی از انقلاب اسلامی در حرم رضوی بررسی می‌شود
کد خبر: 1370100
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
با حضور حجت‌الاسلام صدیقی؛

آموزه‌ها و درس‌هایی از انقلاب اسلامی در حرم رضوی بررسی می‌شود

گروه اجتماعی: آموزه‌ها و درس‌هایی از انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران شنبه، 12 بهمن‌ماه لغایت جمعه، 18 بهمن‌ماه ساعت 16:15 در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آموزه‌ها و درس‌هایی از انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شنبه، 12 بهمن‌ماه لغایت جمعه، 18 بهمن‌ماه ساعت 16:15 در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی بررسی می‌شود.

بر اساس این گزارش، موضوع انقلاب اسلامی، احیای اسلام ناب محمدی(ص) با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در روز شنبه، 12 بهمن‌ماه ساعت 18:15 در رواق امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت، همچنین این موضوع توسط آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز یکشنبه و دوشنبه، 13 و 14 بهمن‌ماه در ساعت و مکان مذکور مورد بررسی شد.

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی موضوع دیگری است که در ایام دهه فجر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 15 و 16 بهمن‌ماه توسط حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به آن پرداخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با موضوع عوامل و زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، 18 بهمن‌ماه ساعت 18:15 در رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بنا بر این گزارش، موضوعات اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و تفسیر سوره فجر به ترتیب توسط حجج‌الاسلام محمد فردوسی‌پور، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جعفر اسلامی‌فر، واعظ و سخنران حرم رضوی، در هفته جاری همزمان با دهه فجر ساعات 10:50 و 16:15 در رواق امام خمینی(ره) به آن‌ها پرداخته می‌شود.

همچنین موضوعات تفسیر آیات حکمت در سوره اسراء، دعا از منظر قرآن و حدیث، بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین(ع) با حضور حجج‌الاسلام قربانعلی خرسندی، محمد یگانه و محمد دانش‌فر، واعظان و سخنرانان حرم مطهر رضوی، شنبه تا جمعه هفته جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، همه روزه ساعت 10:45، 16:15 و 5:45 در شبستان گرم مسجد گوهرشاد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

captcha