روز قدس روز اتحاد جهان اسلام علیه صهیونیسم بین‌الملل است/ علمای اسلام بیدار شوند
کد خبر: 1429961
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
آیت‌الله غرویان:

روز قدس روز اتحاد جهان اسلام علیه صهیونیسم بین‌الملل است/ علمای اسلام بیدار شوند

گروه سیاسی: آیت‌الله غرویان با اشاره به آینده‌نگری حضرت امام(ره) در اعلام روز قدس گفت: روز قدس باید روز همبستگی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باشد.

آیت‌الله محسن غرویان، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره دلایل حملات وحشیانه روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: تحلیل من این است که اسرائیل با این حملات وحشیانه به غزه در این شرایط همکاری و پیوند خودش با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه نشان داد.

وی ادامه داد: تمام جهانیان متوجه این نکته شده‌اند که این حرکات و جنایات در منطقه از یک مدیریت واحد که همان صیهونیسم جهانی است سرچشمه می‌گیرد تا با تفکر انقلاب اسلامی مبارزه کند.

آیت‌الله غرویان اظهار کرد: حمایت‌هایی که آمریکا آشکارا از این حملات می‌کند و هماهنگی‌هایی که میان کشورهای مزدور منطقه با استکبار جهانی و سیاست‌های آن وجود دارد نشانگر آن است که نقشه مشخص و واحدی برای جهان اسلام و سرکوب نهضت بیداری اسلامی طراحی شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: جنایات رخ داده درسوریه، عراق و غزه باید علما و امت اسلامی را بیدار کند تا هرچه بیشتر به دنبال وحدت و اتحاد در جهان اسلام باشند و از دامن زدن به بحث‌های اختلافی بپرهیزند و یکپارچه و متحد در مقابل صهیونیسم جهانی که دشمن واحد جهان اسلام است بایستند.

آیت‌الله غرویان درباره همزمانی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه با روز جهانی قدس و تفاوت روز قدس امسال با سال‌های پیش گفت: روز قدس اکنون باعث شده است که حتی خود یهودیان کشورهای مختلف در راهپیمایی‌های این روز شرکت می کنند و در روزهای اخیر نیز عده‌ای از یهودیان در کشورهای اروپایی علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کرده‌اند.

وی تأکید کرد: این نشان‌دهنده آینده‌نگری حضرت امام(ره) در اعلام روز قدس به عنوان یک روز جهانی است و تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه نیز برای جلوگیری از تأثیرگذاری روز قدس است.

آیت‌الله غرویان اظهار کرد: با این وجود سال به سال و روز به روز بر اثرگذاری روز قدس افزوده می‌شود. لذا روز قدس باید روز همبستگی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باشد.

captcha