مرحله نهايی مسابقات قرآن زيمبابوه برگزار‌شد
کد خبر: 1692284
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۰

مرحله نهايی مسابقات قرآن زيمبابوه برگزار‌شد

گروه بين‌الملل: مرحله نهايی دومين دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن كريم ديروز پنجم مهرماه در هتل كرامپرازای زيمبابوه در حراره پايتخت اين كشور برگزار‌شد.

«محمد حسن ايپكچی» رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در زيمبابوه در گفت‌‌وگوی تلفنی با خبرنگار بخش بين‌الملل خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: در اين مرحله از مسابقات، قاريان و حافظان زيمبابوه‌ای با حضور گروه تواشيح طوبی اعزامی از ايران با يكديگر به رقابت پرداختند.
ايپكچی يا اشاره به داوری اين مرحله از مسابقات توسط گروه تواشيح «طوبی» افزود: گروه تواشيح طوبی بر اجرای اين رقابت قرآنی نظارت كردند و در پايان نفرات برتر انتخاب و با اهدای جوايز ارزنده‌ای از آنان تقدير‌شد.
رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در زيمبابوه در ادامه اظهار‌كرد: مرحله نخست اين رقابت قرآنی چندی پيش با حضور حافظان و قاريان برخی شهرهای زيمبابوه در حراره برگزار‌‌شد و طی اين رقابت قرآنی نفرات برتر برای حضور در مرحله نهايی انتخاب‌شدند.
وی در پايان يادآور‌شد: شورای عالی امور اسلامی، سازمان زنان حضرت زهرا(س) زيمبابوه و رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در اين كشور در برگزاری اين دوره از مسابقات قرآنی همكاری داشتند.
captcha