مجمع جوانان مسلمان ايتاليا قتل بانوی محجبه مصری در دادگاه آلمان را محكوم كرد
کد خبر: 1802022
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷

مجمع جوانان مسلمان ايتاليا قتل بانوی محجبه مصری در دادگاه آلمان را محكوم كرد

گروه بين‌الملل: مجمع جوانان مسلمان ايتاليا ديروز، دوشنبه 22 تير با صدور بيانيه‌ای قتل بانوی محجبه و مسلمان مصری در دادگاه آلمان را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از خبرگزاری ايتاليا «AKI»، اين مجمع در بيانيه خود ضمن محكوم‌كردن قتل علنی اين بانوی مسلمان در صحن دادگاه آلمان در مقابل چشم همسر، فرزند و حاضران در دادگاه اعلام‌كرد: اين حادثه مسئله امنيت مسلمانان در كشورهای اروپايی را به شدت زير سؤال می‌برد.
در اين بيانيه آمده‌است: اين اتفاق نشان داد كه كشورهای اروپايی ديگر مكان امنی برای پيروان اديان مختلف به‌ويژه مسلمانان نيستند و بروز چنين وقايعی بذر دشمنی‌های نژادی را در ميان مردم می‌كارد.
در پی قتل مروة الشربينی، بانوی مسلمان و محجبه مصری در دادگاه آلمان موجی از اعتراضات از سوی مسلمانان جهان به‌ويژه مردم مصر به راه افتاد و در بسياری از كشورها مسلمانان با تجمع در مقابل سفارت آلمان خشم خود را نسبت به اين حادثه ابراز كردند و رسيدگی سريع دولت آلمان به عاملان اين جنايت را خواستار شدند.
«مروة الشربينی» بانوی مسلمان و محجبه مصری كه دارای مدرك دكتری در رشته داروسازی بود، هفته گذشته در دادگاه «لوندس كريچ» شهر «درسدن» در شرق آلمان به دست يك آلمانی 28 ساله تندرو به نام «آليكس دبليو» به ضرب چاقو كشته شد.
captcha