حضور داور اردنی در پنجمين مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن ليبی
کد خبر: 1826401
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۶

حضور داور اردنی در پنجمين مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن ليبی

گروه فعاليت‌های قرآنی: فيروز فايز مطر، داور اردنی به عنوان يكی از اعضای كميته داوری در پنجمين دوره مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن «واعتصموا» ويژه بانوان در ليبی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه اردن به نقل از پايگاه اطلاع رسانی العرب آنلاين، زهره محمود الغريانی رياست كميته داوران اين دوره از مسابقات را بر عهده دارد و ابتسام هائل غيلان از امارات، زهرة سليمان أوشن از ليبی، ميساء محمد ابو حجر از سوريه و رويدة محمد الراجحی از ليبی، از ديگر داوران حاضر در اين رقابت‌ها هستند.
فائزة عبدالله حسن از يمن و روضة عودة رجب از فلسطين نيز از اعضای كميته داوران اين دوره از رقابت‌ها هستند و حليمة عباس سال از سنگال، زينب ميلود الجديمن از ليبی، مروة سيد لاسين از مصر و نجوى أحمد القنبور از ليبی اعضای كميته نظارتی اين مسابقات را تشكيل می‌دهند.
گفتنی است پنجمين دوره مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن واعتصموا ليبی ويژه بانوان، از روز شنبه 21 شهريورماه با حضور نمايندگان 70 كشور جهان در سالن اجتماعات «ذات العماد» شهر«طرابلس» پايتخت اين كشور آغاز شده است.
اين مسابقات كه تا فردا 25 شهريورماه ادامه دارد، در سه رشته حفظ كامل قرآن كريم، حفظ 15 جزء و حفظ يك چهارم قرآن كريم برگزار شده است و برای نخستين بار تمامی اعضای كميته داوران اين مسابقات را بانوان تشكيل می‌دهند.
در آيين افتتاحيه اين مسابقات فيلم مستندی از فعاليت‌ها و برنامه‌های چهار دوره قبلی مسابقات نمايش داده شد و برگزاری نشست‌های قرآنی و دينی با حضور علما و انديشمندان كشورهای مصر، امارات، سوريه، الجزاير و ليبی از برنامه‌های حاشيه‌ای اين رقابت‌ها عنوان شده است.
captcha