استقبال از ترجمه‌های قرآن كريم در نمايشگاه كتاب هند
کد خبر: 1853162
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲

استقبال از ترجمه‌های قرآن كريم در نمايشگاه كتاب هند

گروه فعاليت‌های قرآنی: نمايشگاه بين‌المللی كتاب اسلامی هند در مدت برگزاری خود به مدت يك هفته، شاهد استقبال بازديدكنندگان از غرفه‌های فروش ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف بود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه جنوب شرق آسيا، در ميان كتاب‌های اسلامی به‌نمايش گذاشته شده در نمايشگاه دهلی، لوح‌های فشرده با موضوع اسلام و قرآن نيز قابل توجه بود؛ چراكه به‌ خاطر قيمت مطلوب مورد استقبال بازديدكنندگان واقع شد.
ترجمه‌های قرآن كريم به زبان‌های انگليسی، هندی و اردو نيز از جمله كتبی بود كه از سوی بازديدكنندگان مورد استقبال قرار گرفت.
در كنار كتاب‌هايی كه در نمايشگاه بين‌المللی كتالب اسلامی دهلی با موضوع احاديث، فقه و سيره رسول اكرم(ص) به نمايش درآمد، آثار ديگری با موضوعاتی جديد همچون تروريسم، طلاق و بانكداری اسلامی نيز عرضه شد.
اين نمايشگاه كه مجموعه كتبی را از مؤسسه‌های انتشاراتی كشورهايی چون انگليس، هند، سريلانكا، لبنان، عربستان، آمريكا و پاكستان به نمايش گذاشته بود، به زبان‌های انگليسی، عربی، هندی، اردو و عربی مخاطبان زيادی را به خود جلب كرد.
محور اصلی كتب به نمايش گذاشته نيز تعليم و تربيت اسلامی، سياست و اخلاق بود كه سعی داشت مفاهيم خطا درباره اسلام را تصحيح كند.
اين نمايشگاه كه به مدت يك هقته در شهر دهلی برپا بود، در بخشی ديگر نيز كتاب‌هايی با موضوع مسائل مرتبط با جايگاه زن به نمايش گذاشت.
captcha