اتحاديه سازمان‌های اسلامی فرانسه بی‌حرمتی به مسجد «رنس» را محكوم كرد
کد خبر: 2027717
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰

اتحاديه سازمان‌های اسلامی فرانسه بی‌حرمتی به مسجد «رنس» را محكوم كرد

گروه بين‌الملل: اتحاديه سازمان‌های اسلامی فرانسه(UOIF) ديروز، 16 آبان‌ماه، با انتشار بيانيه‌ای بی‌حرمتی به مسجد شهر «رنس» اين كشور را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «uoif-online»، اتحاديه سازمان‌های اسلامی فرانسه در اين بيانيه ضمن محكوم كردن حمله افراد ناشناس به مسجد درحال ساخت شهر رنس، از تلاش اين اتحاديه برای به اتمام رساندن به‌موقع كارهای ساخت‌وساز اين مسجد خبر داد.
در بخش ديگری از اين بيانيه، اتحاديه سازمان‌های اسلامی فرانسه از تمامی احزاب سياسی، گروه‌های اسلامی، غيراسلامی و دولتمردان فرانسه خواست تا تدابير مناسبی برای جلوگيری از ادامه بی‌حرمتی‌ها به اماكن عبادی و مساجد مسلمانان انديشيده شود.
همچنين اين اتحاديه خطاب به مسلمانان منطقه، به آنان اطمينان خاطر داد كه اجازه نمی‌دهد تلاش و زحمات مسلمانان برای ساخت اين مسجد به هدر رود.
گفتنی است افراد ناشناس، ساعات اوليه صبح يكشنبه، 16 آبان‌ماه، به مسجد در حال ساخت شهر رنس حمله كردند؛ اين افراد قصد داشتند انبار اين بنای در حال ساخت را به آتش بكشند كه به دليل حضور به‌موقع مسئولان، موفق به اين كار نشدند.
captcha