نمايشگاه «حج و عمره» در كويت برگزار می‌شود
کد خبر: 2137586
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱

نمايشگاه «حج و عمره» در كويت برگزار می‌شود

گروه بين‌الملل: نمايشگاه «حج و عمره 2011 ميلادی»، 16 مردادماه سال جاری، با نظارت وزارت اوقاف و امور اسلامی كويت در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی اين كشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «القبس» چاپ كويت، شركت نمايشگاه بين‌المللی كويت اعلام كرد: اقدامات لازم برای برپايی نمايشگاه حج و عمره در حال انجام است و اين نمايشگاه تا 22 مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.
«رومی مطر الرومی»، مدير دفتر امور حج كويت در وزارت اوقاف و امور اسلامی اين كشور، اظهار كرد: برگزاری نمايشگاه حج و عمره، اقدامی مهم در بازار حج كويت است، زيرا شركت‌های فعال و متخصص در امور حج را در يك‌جا جمع می‌كند و فرصتی برای تبادل تجربيات و تقويت خدمات به زائران حج و عمره‌گذاران خواهد بود.
رومی مطر الرومی در ادامه افزود: حج، بخشی مهم در بازار كويت است و روند فعاليت در اين بازار توسعه‌يافته و اميدواركننده است، از طرفی، بالارفتن هزينه اعزام، تأخير در پروازهای زائران، ترافيك در عبور و مرور و محدودبودن مساحت‌های سرزمين منی و عرفات از بارزترين مشكلاتی است كه حجاج با آن مواجه هستند و وزارت اوقاف كويت برای رفع آن در تلاش است.
captcha