رهبر شيعيان تايلند، عوامل موساد و مجاهدين خلق را مسئول انفجارهای بانكوك دانست
کد خبر: 2278601
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱

رهبر شيعيان تايلند، عوامل موساد و مجاهدين خلق را مسئول انفجارهای بانكوك دانست

گروه بين‌الملل: «سيد سليمان حسينی»، رهبر شيعيان تايلند، در گفت‌وگو با مطبوعات اعلام كرد كه انفجارهای تروريستی اخير در بانكوك، با همكاری عوامل موساد و اعضای سازمان مجاهدين خلق(منافقين) انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «mondialisation»، رهبر شيعيان تايلند با اشاره به اين‌كه اين اقدامات توطئه‌هايی برای مخدوش كردن چهره ايران در جهان هستند، عنوان كرد: اين حملات ساختگی با همكاری سازمان جاسوسی رژيم صهيونيستی و مزدوران سازمان مجاهدين خلق ترتيب داده شده‌اند تا اين‌گونه القا كنند كه جمهوری اسلامی ايران در پشت اين ترورها قرار دارد.
وی تصريح كرد: سازمان مجاهدين خلق و موساد دست در دست يكديگر قرار داده‌اند تا جمهوری اسلامی ايران را تحت فشار قرار دهند و با طراحی ترور دانشمندان هسته‌ای و يا طرح ترورهای ساختگی و تلاش برای متهم جلوه‌دادن ايران، سعی دارند تا به اهداف شوم خود دست يابند.
سيدسليمان حسينی در ادامه سخنانش، تاكيد كرد: ايرانيان مظنون به مشاركت در طرح بمب‌گذاری در بانكوك، همگی اعضای گروهك تروريستی مجاهدين خلق هستند و با حمايت موساد اين انفجارها را ترتيب داده‌اند.
وی با بيان اين‌كه مقامات امنيتی تايلند از ماهيت گروهك تروريستی منافقين آگاهی چندانی ندارند، اظهار كرد: اين گروهك از سال 1997 در فهرست سازمان‌های تروريستی وزارت امور خارجه آمريكا قرار دارد و به نظر می‌رسد با توجه به سابقه اقدامات قبلی اين گروهك، آنان به دنبال بدنام كردن جمهوری اسلامی ايران هستند.
captcha