محکومیت اظهارات ضدشیعی سرکرده گروهک تروریستی پاکستان
کد خبر: 2890466
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

محکومیت اظهارات ضدشیعی سرکرده گروهک تروریستی پاکستان

گروه بین‌الملل: شهروندان پاکستانی روز گذشته، ۴ اسفندماه، با برپایی تظاهرات در شهرهای مختلف، اظهارات ضدشیعی سرکرده گروهک تروریستی «السنة و الجماعة» را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ، شهروندان شیعه پاکستانی اظهارات «احمد لدهیانوی»، سرکرده گروه تروریستی منحله صحابه را که اکنون با نام «السنة و الجماعة» فعالیت می‌کند، با برپایی تظاهرات در شهرهای راولپندی و اسلام‌آباد محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین با محکومیت شبکه «جیو» به‌خاطر پخش مصاحبه ضدشیعی لدهیانوی خواستار دستگیری مسئول این شبکه تلویزیونی شدند.
بر اساس این گزارش، اداره اطلاعات و کنترل شبکه‌های تلویزیون  «پیمرا» نیز در بیانیه‌ای با انتقاد از این مصاحبه ضدشیعی که از تلویزیون «جیو» پخش گردید، خواستار توضیح برای پخش این مصاحبه شد.
در بیانیه پیمرا آمده است: پخش اظهارات ضدشیعی لدھیانوی باعث فرقه‌گرایی و ایجاد اختلاف میان ملت شده و این خلاف مقررات تلویزیون است.
لازم به ذکر است، احمد لدھیانوی بارها در مصاحبه‌های خود علیه عقاید شیعیان و حقانیت مذهب تشیع سخنان نسنجیده و کذب گفته است. وی همچنین در دشمنی با پیروان اهل بیت(ع) سابقه طولانی داشته و به شیعه‌کش پاکستان معروف است.

captcha