6 بانوی مرتل دیگر به فینال مسابقات سراسری راه یافتند + اسامی
کد خبر: 2904386
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
براساس نظر داوران؛

6 بانوی مرتل دیگر به فینال مسابقات سراسری راه یافتند + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: پس از اعلام اسامی 5 نفر رتبه‌های برتر بانوان در رشته ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن برای ورود به مرحله فینال، براساس نظر داوران 6 بانوی مرتل دیگر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

مریم کاظمی، مسئول کمیته بانوان سی ‌و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در دومین روز برگزاری مسابقات، اسامی 5 نفر رتبه‌های برتر بانوان در رشته ترتیل برای ورود به مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن اعلام شد که این نفرات فائزه‌سادات قریشی‌نسب از استان یزد، مرضیه فیروززاده از استان فارس، مریم فتحی‌زاده از استان البرز، ثنا منبوحی از استان خوزستان و اعظم محمدی از استان بوشهر، نفرات اول تا پنجم بودند که به مرحله فینال راه یافتند.

وی ادامه داد: اما از آنجا که در خبر قبلی هم اعلام شده بود که این نتایج به طور دقیق مشخص نیست و ممکن است بر تعداد آن افزوده شود، براساس نظر داوران 6 بانوی مرتل دیگر به فینال این مسابقات راه یافتند.

مسئول کمیته بانوان سی ‌و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد: مرضیه میرزائی‌پور از خراسان رضوی، راضیه رحیمی از مازندران، سعدا عزیزی بلاغی از تهران، راضیه پورغلام از البرز، خدیجه دیاری از قم، فهیمه اصغرزاده از کرمان نفرات ششم تا یازدهم راه‌یافته به فینال مسابقات ترتیل هستند.

کاظمی گفت: این یازده بانوی مرتل امروز، هشتم اسفند ساعت 15 بعدازظهر در مرحله نهایی به رقابت با یکدیگر پرداخته و از این بین، پنج نفر حائز رتبه‌های برتر و کسب جایزه خواهند بود.

captcha