برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور بوشهر معرفی شدند
کد خبر: 2963006
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور بوشهر معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برگزیده مرحله استانی نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور دانشجویان برگزیده مرحله مقدماتی و با حضور اساتید و داوران برجسته قرآنی و مسئولان امور فرهنگی مراکز و واحدها هفته گذشته برگزار شد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان ویژه آقایان و قرائت تحقیق و ترتیل و مدیحه‌سرایی در بخش بانوان برگزار شد و در پایان و براساس نظرات هیات داوران نفرات برگزیده برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات اعلام شدند.
در رشته قرائت به روش تحقیق و در بخش بانوان، زهرا جعفری، عذرا زارعی و زیبا فاضلی در رشته قرائت تحقیق،‌ راضیه رئیسی، طیبه رضایی و سیده فاطمه کاظمی در رشته قرائت ترتیل و عذرا زارعی نیز در رشته مدیحه‌سرایی موفق به کسب عناوین برتر شدند.
همچنین در بخش آقایان نیز بهزاد تیموری و محمد خیراندیش در رشته قرائت تحقیق،‌ صادق غریب، اسماعیل احمدی و امین نصاری در رشته قرائت ترتیل و نیز مصیب عبدلی در رشته اذان با کسب رتبه‌های برتر جواز حضور در مرحله کشوری را نیز به دست آوردند.
یادآور می‌شود مرحله کشوری این مسابقات اردیبهشت ماه سال آینده و به میزبانی دانشگاه پیام نور مازندران برگزار می‌شود.

captcha