گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد مشارکت ایران در افزایش سرمایه بانک توسعه اسلامی
کد خبر: 3313531
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود؛

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد مشارکت ایران در افزایش سرمایه بانک توسعه اسلامی

گروه اقتصاد: گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی، این هفته در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه 24 تا چهارشنبه 27 خردادماه 94 اعلام شد که برخی از آن به شرح ذیل است:

گزارش کمیسیون برنامه‌و‌بودجه و محاسبات درمورد طرح اعمال بخشودگی جرائم موضوع ماده (191) قانون مالیات‌های‌ مستقیم به قانون موسوم به تجمیع عوارض ‌و برقراری مالیات غیر‌مستقیم قوانین بودجه سنوات 1377 الی 1381 که یک‌ فوریت ‌این‌ طرح‌ در جلسه ‌علنی مورخ 22 تیر 93 به تصویب رسید.

گزارش کمیسیون برنامه‌و‌بودجه و محاسبات در مورد طرح استفساریه ماده (59) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که یک ‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 12 اسفند 93 به تصویب رسید.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی که در اجرای ماده 104 آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت.

گزارش کمیسیون برنامه‌و‌بودجه و محاسبات در مورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که این طرح توسط شورای عالی استان‌ها ارائه شده است و در اجرای ماده 104 آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای‌ تحقیق ‌و تفحص از عملکرد بانک سرمایه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

captcha