فعالیت دارالقرآن اکباتان بدون توقف ادامه دارد
کد خبر: 3321417
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

فعالیت دارالقرآن اکباتان بدون توقف ادامه دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دارالقرآن بیت‌الحسین(ع) اکباتان در ۲۸ خرداد ماه مصادف با اول ماه رمضان افتتاح شد و فعالیت آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دارالقرآن و حسینیه بیت الحسین(ع) شهرک اکباتان به تاریخ 28 خردادماه افتتاح شد و به گفته مسئولان این دارالقرآن، هم‌اکنون فعالیت‌هایش برقرار است، این در حالی است که اخباری منتشر شده که به حکم دیوان عدالت اداری به تاریخ اول تیرماه 94 احداث بنای دارالقرآن متوقف شده است.

احداث این دارالقرآن از ماه رمضان سال گذشته آغاز شد، اما در حین ساخت با اعتراض‌های برخی از ساکنان نزدیک‌ترین بلوک شهرک اکباتان به این دارالقرآن مواجه شد که آنها دلایلی چون زمین این ساختمان جزء مشاعات این بلوک مسکونی است و یا اینکه اینجا قبلا فضای سبز بوده است و ... مطرح می‌کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به گزارش توقف ساخت دارالقرآن شهرک اکباتان مراجعه شود.

در گفت‌وگو با مسئولان این دارالقرآن مشخص شد که حکم دیوان عدالت اداری صادر شده است اما تاریخ صدور آن پس از راه‌اندازی دارالقرآن بوده و این در حالی است که احداث ساختمان دارالقرآن به پایان رسیده است.

در خبرها آمده بود که با پیگیری‌های ساکنین شهرک اکباتان و تجمع اعتراض آمیز تعدادی از آنها در مقابل ساختمان شهرداری تهران و شورای شهر و ارسال شکوائیه به دیوان عدالت اداری در نهایت دستور توقف عملیات اجرایی از سوی شعبه 31 دیوان عدالت اداری صادر شد و طبق رأی صادره تا تعیین تکلیف قطعی شکایت دستور توقف عملیات اجرایی صادر شده است.

عکس‌های مراسم افتتاحیه را اینجا ببینید.

captcha