آخرین جزئیات حضور کارکنان و اساتید در جشنواره قرآنی پیام نور/ آمار تفکیکی
کد خبر: 3324004
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

آخرین جزئیات حضور کارکنان و اساتید در جشنواره قرآنی پیام نور/ آمار تفکیکی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان جزئیات آماری تعداد ثبت نام‌کنندگان در نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور را به تفکیک رشته‌ها اعلام کرد.

سیدمحمد موسوی، رئیس دانشگاه پیام نور زنجان، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور گفت: نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.
وی افزود: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و 525 نفر آقا و یک هزار و 73 نفر نیز از بانوان هستند.
دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه برای شرکت در بخش شفاهی این جشنواره 692 نفر اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در بخش کتبی نیز ثبت نام دو هزار و 287 نفر ثبت نام شده است.
موسوی همچنین تعداد شرکت کنندگان در بخش پژوهشی این جشنواره را 481 نفر اعلام و اظهار کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در این جشنواره 422 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین تعداد اساتید مدعو ثبت‌ نام‌کننده در این جشنواره را 622 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون هزار و 539 نفر از کارکنان دانشگاه پیام نور نیز برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در ادامه این گفت وگو با ارائه گزارش تفکیکی از سطح تحصیلات ثبت‌نام کنندگان در این جشنواره بیان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 208 نفر، 1379 نفر و 776 نفر بوده است.
موسوی همچنین خاطرنشان کرد: در مقاطع کاردانی و دیپلم نیز به ترتیب 67 و 140 نفر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.
دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار و ثبت‌نام در آن به صورت اینترنتی از طریق نشانی الکترونیکی pnuquran.ir تا 20 تیرماه صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در چهار بخش از جمله آشنایی با مفاهیم قرآنی، سیره ائمه معصومان، اخلاق و احکام به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، یادآور شد: بخش شفاهی نیز در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج، 10، 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور ادامه داد: محورهای بخش پژوهشی این جشنواره نیز شامل قرآن و عترت، همدلی و همزبانی، وحدت اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مهندسی فرهنگی و سوره‌شناسی قرآن کریم است.
یادآور می‌شود مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور شهریورماه امسال در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار خواهد شد.

captcha