چهارمین گروه اعزامی از اعضای کاروان قرآنی امروز وارد جده شدند
کد خبر: 3357631
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

چهارمین گروه اعزامی از اعضای کاروان قرآنی امروز وارد جده شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسعود سیاح‌گرجی و حسن دانش در قالب چهارمین گروه اعزامی از اعضای کاروان قرآنی امروز وارد جده شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مسعود سیاح‌گرجی و حسن دانش از قاریان بین‌المللی قرآن و عضو کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع 94، پیش از ظهر امروز، 12 شهریورماه در قالب چهارمین گروه اعزامی از اعضای کاروان قرآنی وارد جده شدند.
مسعود سیاح‌گرجی از تهران و حسن دانش از یزد از اعضای مدینه‌بعد کاروان قرآنی هستند که اجرای برنامه‌های قرآنی را در مکه مکرمه دنبال می‌کنند و پس از اجرای برنامه‌های قرآنی و تلاوت قرآن در مکه مکرمه و همچنین به جا آوردن مناسک حج به مدینه منوره اعزام می‌شوند.
چهار عضو دیگر کاروان قرآنی که مدینه‌بعد هستند نیز شنبه، 14 شهریورماه وارد جده می‌شوند که این اعضا شامل؛ محسن حاجی‌حسنی کارگر از خراسان رضوی، ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان، هادی ایزدپناهی از تهران و محمدرضا فغانی از تهران هستند.
همچنین طی 10 روز گذشته، 14 نفر از اعضای کاروان قرآنی که مدینه‌قبل هستند طی سه پرواز وارد مدینه شده و فعالیت‌های قرآنی و تلاوت قرآن در محافل و مراسم‌های قرآنی را آغاز کرده‌اند.
صالح اطهری‌فرد از تهران، محمدجواد کاشفی از خراسان رضوی، حسین رستمی از تهران حمید شاکرنژاد از خراسان رضوی، مرتضی یادگاری از تهران، مهدی علی‌بابایی از اصفهان، مجید نوری از زنجان، مختار دهقان از خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رجبی از خراسان رضوی و اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم خوزستان اعضای مدینه‌قبل هستند که هم‌اکنون در مدینه منوره حضور دارند.

captcha