آخرین گروه از اعضای کاروان قرآنی امشب به مکه اعزام می‌شو‌ند
کد خبر: 3358081
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

آخرین گروه از اعضای کاروان قرآنی امشب به مکه اعزام می‌شو‌ند

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین گروه از اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع امشب، ۱۴ شهریورماه به مکه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آخرین گروه از اعضای کاروان قرآنی که مدینه‌بعد هستند، امشب، 14 شهریورماه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اعزام شده و پس از رسیدن به فرودگاه جده، محرم شده و به مکه اعزام می‌شوند.
در آخرین گروه اعزامی کاروان قرآنی که دومین گروه مدینه‌بعد این کاروان هستند، محسن حاجی‌حسنی کارگر از خراسان رضوی، ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان، هادی ایزدپناهی از تهران و محمدرضا تقانی از تهران اعزام خواهند شد.
نخستین گروه مدینه‌بعد کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع نیز پنجشنبه، 12 شهریورماه وارد مکه شدند که مسعود سیاح‌گرجی از تهران و حسن دانش از یزد در این گروه حضور داشتند.
با اعزام آخرین گروه از اعضای کاروان قرآنی به مکه‌ مکرمه، اعزام اعضای کاروان قرآنی به اتمام رسیده و فعالیت‌های قرآنی این اعضا در کنار اعمال حج تمتع از یکشنبه، 15 شهریورماه در مکه‌ مکرمه آغاز می‌شود.
گزارش ایکنا حاکی است، برگزاری جلسات جزء‌خوانی در هتل بعثه مقام معظم رهبری در مکه‌ مکرمه، تلاوت قرآن در همایش‌های بعثه و برپایی حلقه‌های قرآنی از برنامه‌هایی است که توسط اعضای کاروان قرآنی در مکه‌ مکرمه دنبال می‌شود.

captcha