راه‌اندازی کمپین «مبارزه با اسلام‌هراسی» در آمریکا
کد خبر: 3364866
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

راه‌اندازی کمپین «مبارزه با اسلام‌هراسی» در آمریکا

گروه بین‌الملل: انجمن اسلامی آمریکای شمالی، کمپین ویژه‌ای در راستای جلوگیری از گسترش اسلام‌هراسی در شهر «سن دیگو» آمریکا راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «تی آر تی» ترکیه، انجمن اسلامی آمریکای شمالی، طی یک اقدام فرهنگی با هدف رفع پیش‌داوری‌های منفی علیه مسلمانان و همچنین مبارزه با گسترش اسلام‌هراسی در ایالات متحده آمریکا، کمپینی را با عنوان «اطلاع‌رسانی با بیلبورد» در شهر «سن دیگو» این کشور راه‌اندازی کرد.

نعیم بیگ، رئیس انجمن اسلامی آمریکای شمالی، ضمن اشاره به این موضوع که مردم آمریکا نسبت به آشنایی با سیره پیامبر اکرم(ص) کنجکاو هستند، گفت: از زمانی که این بیلبورد‌ها را در نقاط متفاوت شهر نصب کرده‌ایم، در میزان تماس‌های تلفنی با ما افزایش چشمگیری مشاهده می‌شود. همچنین آمار بازدید از وب‌سایت انجمن اسلامی آمریکای شمالی نیز افزایش یافته است.

وی افزود: جملاتی همچون «پیامبر اکرم (ص)، پبامبر صلح و دوستی، پیام‌آور عدالت اجتماعی و ارج‌دهنده حقوق زنان بود» و همچنین پیام‌هایی نظیر «حضرت محمد(ص) مهر و محبت را آموخت، نه نفرت و خشونت را» بر روی بیلبورد‌ها درج شده است.

captcha