برپایی سومین دوره مسابقات قرآنی «سراج»
کد خبر: 3462716
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

برپایی سومین دوره مسابقات قرآنی «سراج»

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» به همت فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» به همت فرهنگ‌سرای قرآن و با مشارکت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری و به‌منظور تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی با فراهم‌سازی رقابتی سالم در سطح محلات، تشکیل و ارتقای اطلاعات قرآنی استادان و شاگردان ممتاز جلسات، شناسایی استعدادهای قرآنی، بهره‌گیری از توانمندی‌های استادان قرآنی مناطق، حمایت و پشتیبانی جلسات قرآنی در زمستان امسال برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل ویژه سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود که علاقه‌مند می‌توانند از طریق استادان جلسات قرآنی و یا مراجعه به مراکز فرهنگی ـ هنری مناطق 22 شهر تهران نسبت به ثبت نام در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

لازم بذکر است که برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله سراسری که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود، راه پیدا می‌کنند. همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات هدایایی اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، متقاضیان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.
captcha