ثبت نام بیش از 20 هزار نفر در سومین مسابقات «سراج»
کد خبر: 3471578
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
توپچی خبر داد:

ثبت نام بیش از 20 هزار نفر در سومین مسابقات «سراج»

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فرهنگ‌سرای قرآن از نام‌نویسی بیش از 20 هزار نفر در سومين دوره مسابقات «سراج» ویژه جلسات قرآنی محلات شهر تهران خبر داد.

علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی مرحله مقدماتی سومين دوره مسابقات «سراج» ويژه جلسات قرآنی محلات شهر تهران، گفت: این مسابقات در 22 مرحله با شرکت‌کنندگان بسیاری در بخش بانوان و آقایان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌ نام در این دوره از مسابقات بیش از 20 هزار نفر بوده است، ادامه داد: اما اینکه چه تعداد از این افراد در مسابقات حضور پیدا کردند، هنوز گزارشی به تفکیک از سوی تمامی فرهنگ‌سراهای مناطق 22 گانه شهر تهران اعلام نشده است.
توپچی بیان کرد: مرحله شهری و نهایی این مسابقات ویژه بانوان، پنج‌شنبه، 15 بهمن‌ماه و ویژه آقایان، جمعه، 16 بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرا قرآن برگزار می‌شود که مرحله نهایی با راهیابی 440 منتخب سطح مناطق، در دو بخش بانوان و آقایان انجام می‌گیرد.
رئیس فرهنگ‌سرای قرآن با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما از حضور شرکت‌کنندگان در مرحله منطقه‌ای بیش از 12 هزار نفر است، اضافه کرد: به هر حال منتظر گزارش نهایی مرحله مقدماتی مسابقات سراج از سوی مناطق هستیم.

captcha