فیلمبرداری «خانم سادات» به تعویق افتاد
کد خبر: 3473873
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به دلیل آماده‌نبودن لوکیشن؛

فیلمبرداری «خانم سادات» به تعویق افتاد

گروه هنر: کارگردان فیلم «خانم سادات» گفت: قرار بود فیلمبرداری فیلم «خانم سادات» از 18 بهمن‌ماه در تهران آغاز شود اما به دلیل آماده‌نبودن لوکیشن‌های این فیلم، زمان آغاز تصویربرداری به تعویق افتاد.

مریم ابراهیم‌وند، کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه فیلم «خانم سادات» به بخشی از زندگی محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری مهاجر الی‌الله می‌پردازد، گفت: قرار بود فیلمبرداری فیلم «خانم سادات» از 18 بهمن‌ماه در تهران آغاز شود اما به دلیل آماده نبودن لوکیشن‌های این فیلم، زمان آغاز تصویربرداری به روز سه شنبه، 20 بهمن ماه موکول شده است.

وی با بیان اینکه طبق صحبت‌های قبلی مقرر شد، جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت کشورمان نقش پدر محسن حاجی حسنی کارگر را بازی کند، ابراز کرد: این بازیگر به دلیل کسالت و توصیه پزشک نیاز به استراحت یک ماهه دارد، به همین دلیل امکان حضور ایشان در این فیلم مقدور نیست لذا فرد دیگری جایگزین می‌شود.

کارگردان فیلم «خانم سادات» ادامه داد: فیلمبرداری این اثر از تهران آغاز می‌شود زیرا فیلمبرداری در مشهد از نظر تولیدی کمی دشوار است؛ در این فیلم نقش مادر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر را آفرین عبیسی ایفا می‌کند؛ شهره لرستانی ایفاگر نقش مدیر مؤسسه قرآنی در این فیلم سینمایی خواهد بود و مریم امیرجلالی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این کار برای اواخر اسفندماه به طور کامل آماده شود، افزود: بعد از آن هم برای نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده خواهد شد تا با دریافت پروانه نمایش برای سینماها و صداوسیما حدود اوایل فروردین‌ماه سال آینده آماده نمایش عمومی شود.

ابراهیم‌وند به روند فیلمنامه «خانم سادات» اشاره کرد و گفت: این فیلمنامه از دیدگاه مادر حاج محسن نگارش و به تصویر کشیده می‌شود؛ مادری که فرزندش قاری قرآن بود و رتبه اول را در مسابقات بین‌المللی برای کشورش کسب می‌کند، بعد از آن راهی سفر حج می‌شود. این مادر به جهت وابستگی و علاقه بسیار به فرزندش چشم انتظار آمدنش است که در ابتدا حادثه سقوط جرثقیل رخ می‌دهد و این امر سبب نگرانی بسیار مادر شده تا اینکه با تماس تلفنی فرزند، خیالش آرام می‌شود.

وی اضافه کرد: در ادامه هم فاجعه منا رخ می‌دهد و تا چند روز اسم این قاری در لیست مفقودان اعلام می‌شود و در نهایت جزو جان‌باختگان قرار می‌گیرد که ما حال این مادر را که تا دقیقه آخر چشم به راه و امیدوار زنده بودن فرزندش است را به تصویر می‌کشیم.

یادآور می‌شود، محسن‌حاجی‌حسنی‌کارگر، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در پی فاجعه تلخ منا همزمان با دومین روز از مهرماه سال جاری دعوت حق را لبیک گفت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۰
0
0
خا خیرتان بده فقط کیفیت فذای عجله دست اندرکاران نشه
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۶
0
0
سلام علیکم واقعا جای تقدیر دارد ازینکه قرار هست همچین فیلمی ساخته شود.اما ذکر چند مورد لازم و ضروری است بهتر نبود اول بازیگران، محل فیلمبرداری(لوکیشن) و خیلی مسائل دیگر را حل و فصل می کردید بعد این قضیه را رسانه ای می کردید بالاخره طرفداران زیاد شهید عزیزمون چشم انتظار دیدن همچین فیلمی هستند و با اینکار فقط بیشتر اعصابشان بهم میریزد.اول گفتین محمد سلوکی نقش شهید رو بازی میکنند بعد گفتین با امین زندگانی صحبت کردید و حالا هم مقوله جدید انتخاب بازیگر بجای جمشید مشایخی و انتخاب لوکیشن مناسب.
captcha