دعوت نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان از مردم برای شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن
کد خبر: 3474323
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

دعوت نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان از مردم برای شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان با صدور پیامی از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابي ايران اسلامي و به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت کرد تا در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابي ايران اسلامي و به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت کرد تا با شركت گسترده در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن، ضمن بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گران‌قدر و حمايت همه‌جانبه از ولايت فقيه و امامت جامعه اسلامي، بار ديگر همچون هميشه اميد دشمنان را مبدل به يأس نموده و دل دوستان را شاد کنند.

متن کامل پیام آیت‌الله واعظ طبسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
دهه فجر يادآور حماسه بزرگ ملت شريف ايران به رهبري مرجعيت ديني و بر اساس عزت و كرامت انساني است، عزتي كه در پرتو آموزه‌هاي قرآن و سنت نبوي و علوي، ملت مسلمان و زجركشيده ايران را از زير يوغ ستم رژيم سفاك پهلوي آزاد كرد، انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل، حضرت امام خميني(ره) و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي مدّ ظله العالي، توانست نمونه و الگوي مديريت دين بر جوامع انساني را به خوبي به نمايش بگذارد.

پيروزي و استقرار نظام جمهوري اسلامي كه در سايه جانفشاني شهيدان و ايثارگري خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به دست آمده است، مايه اميد مستضعفان تحت ستم است و امروز شاهد صدور پيام انقلاب به سرتاسر جهان و در اعماق جان ملت‌ها هستيم.

ترس سردمداران استكبار جهاني از دريافت پيام عزت و كرامت انقلاب ماست كه آنان را به هراس انداخته و پيوسته از آغاز رويش اين نهضت، توطئه خاموش كردن نور آن را در سر مي‌پرورانند و البته به فضل الهي تاكنون به هيچ موفقيتي دست نيافتند و تا زماني كه امت اسلامي با بصيرت و مقاومت خويش در مسير تبعيت از ولايت مطلقه فقيه قدم بردارد، وعده الهي محقق و نصرت الهي نصيب امت خواهد شد.

امروز سرزمين‌هاي اسلامي با دسيسه‌هاي استكبار و هم‌دستان مرتجع آنان و مدعيان دروغين اسلام، دستاويز فتنه‌هاي گوناگون است، سوريه، عراق، يمن، بحرين، فلسطين و ... با فكر صهيونيزم و دلارهاي نفتي خائنان حرم امن الهي و كج‌انديشي و كج‌رفتاري تكفيريان خشك مغز درگير جنگ‌هاي نيابتي است و البته اگر نبود تدابير حكيمانه رهبر دورانديش جامعه اسلامي ما، وضع به‌يقين به‌سوي مشكلات سنگين‌تري پيش مي‌رفت.

اكنون كه جهان پيام انقلاب اسلامي را دريافت كرده و دل‌هاي ملت‌ها به اين هديه الهي متوجه است، مسئوليت ما صدچندان است و بدانيم كه دشمن همواره به دنبال روزنه‌اي براي نفوذ و ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌هاي آن است. 

در برهه حساس كنوني كه در آستانه انتخابات پرشور ديگري قرار داريم، بر عموم مردم و مسئولان و گروه‌هاي مختلف فكري و سياسي فرض است، هوشياري و وحدت خود را حفظ كنند، انديشه‌هاي دشمن را بشناسند و نقشه‌هاي آن را نقش بر آب كنند.

به فضل الهي در انتخابات پيش‌رو نيز ملت بزرگ ايران چون هميشه سرفراز و سربلند بيرون خواهد آمد و ان‌شاء‌الله افرادي كه داراي ايمان، تقوا، علم و آگاهي، دلسوز كشور و مردم و آشنا به شرايط روز هستند، به مجالس مهم خبرگان رهبري و شوراي اسلامي راه پيدا خواهند كرد و مصالح امت اسلامي به بهترين شكل تأمين خواهد شد.

اينك و در سي و هفتمين سال‌روز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابي ايران اسلامي، و به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان عزيز، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت مي‌نمايم تا با شركت گسترده در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن، ضمن بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گران‌قدر و حمايت همه‌جانبه از ولايت فقيه و امامت جامعه اسلامي، بار ديگر همچون هميشه اميد دشمنان را مبدل به يأس نموده و دل دوستان را شاد نمايند.
captcha