بزرگداشت خیّران، زمینه‌ساز ترویج نیکی در جامعه است
کد خبر: 3475630
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
افشانی:

بزرگداشت خیّران، زمینه‌ساز ترویج نیکی در جامعه است

گروه اجتماعی: استاندار فارس گفت: بزرگداشت خيرين عرصه‌هاي مختلف، زمينه‌ساز ترويج نيكي و نيكوكاري در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سيد محمدعلي افشاني، استاندار فارس امروز، 25 بهمن در مراسم بزرگداشت مرحوم معارف، از خيرين مدرسه‌ساز شيراز با بیان اینکه بزرگداشت خیرین در عرصه‌های مختلف، زمینه‌ساز ترویج نیکی و نیکوکاری در جامعه است، افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین و بزرگترین کار را در کشور انجام می‌دهند.
وي با تصريح اينكه بزرگداشت و گرامي‌داشت خيرين خصوصا خيرين مدرسه‌ساز، موجب ترويج و گسترش تفكر نيك‌انديشي در جامعه خواهد شد، گفت: مرحوم معارف از نيك‌انديشان و خيراني بود كه در عرصه‌هاي مختلف فعاليتي ماندگار داشت.
افشاني گفت: اين نيك‌انديش كه نامش مانا خواهد بود، فعالیت‌های خیر خواهانه‌اي در ساخت مدرسه، آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیرعمد، ساخت خوابگاه دانشجویي، سرپرستی ايتام و بسياري از امور داشت كه او را ماندگار كرده است.
استاندار فارس همچنین حضور در این آئین را كوچك‌ترين اقدام در راستاي ادای دین به آن خیر نیک‌اندیش ارزيابي و اضافه كرد: خیرین مدرسه ساز هم برای فرزندان این سرزمین مدرسه می‌سازند، هم فرهنگسازی می‌کنند و اقدام خیر آنها مشوق دیگر افراد برای برداشتن گام در این مسیر بوده است.
captcha