کمک غیرنقدی مؤسسه امداد آستان قدس رضوی به نیازمندان و مستمندان
کد خبر: 3483642
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

کمک غیرنقدی مؤسسه امداد آستان قدس رضوی به نیازمندان و مستمندان

گروه اجتماعی: مدیر اجرایی مؤسسه امداد آستان قدس رضوی گفت: مؤسسه امداد آستان قدس رضوی تلاش دارد تا در حد توان و امکانات خود نیاز‌های ضروری خانواده‌های نیازمند و کم‎بضاعت را از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی تامین کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، کاظم صادق‌زاده، مدیر اجرایی مؤسسه امداد آستان قدس رضوی با بیان اینکه مؤسسه امداد آستان قدس رضوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور تولیت فقید آستان قدس رضوی تشکیل شد، اظهار کرد: رعایت اعتدال و اولویت‌بندی در کمک‌ها همواره از اصول این مؤسسه بوده است.
صادق‌زاده با اشاره به این نکته که مؤسسه امداد آستان قدس رضوی در تلاش برای رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌های کم‌بضاعت از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی است، گفت: تمام سعی و همت خود را به کار گرفته‌ایم تا در جریان این کمک‌ها کرامت و شخصیت افراد به طور کامل حفظ شود.
وی با ذکر این مطلب که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود صدتن گوشت به همت مؤسسه امداد آستان قدس رضوی بین نیازمندان و مستمندان توزیع شده است، ارزش این اقلام را حدود 30 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیر اجرایی مؤسسه امداد آستان قدس رضوی ادامه داد: در حال حاضر حدود 800 خانوار تحت پوشش این مؤسسه هستند که علاوه بر کمک‌های ریالی، اقلام غیر نقدی نیز به این خانواده‌ها اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی اقلام متنوعی چون گوشت، نان، قند، چای، خرما، سیب زمینی، حبوبات و ... را در بر می‌گیرد، ابراز کرد: کمک‌های این مؤسسه شامل دانش‌آموزان، مراکز نگهداری ایتام و خانواده‌های کم‎بضاعت می‌شود.
صادق‌زاده در پایان تصریح کرد: علاوه بر خانواده های تحت پوشش خود مؤسسه، برخی از این اقلام به خانواده های تحت پوشش نهادهایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا می‌شود.
captcha