آغاز فیلم‌برداری «خانم سادات» در مشهد
کد خبر: 3496691
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

آغاز فیلم‌برداری «خانم سادات» در مشهد

گروه هنر: ابراهیم‌وند از فیلم‌برداری قسمتی از فیلم «خانم سادات» كه بخشي از زندگی‌ شهيد محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری‌ مهاجر الی‌ الله را روايت می‌کند، در مشهد خبر داد.

مریم ابراهیم‌وند، کارگردان تلويزيون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از فیلم‌برداری قسمتی از فیلم «خانم سادات» كه بخشی از زندگی‌ شهيد محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری‌ مهاجر الی‌ الله را روايت می‌کند، در مشهد خبر داد.
وی عنوان کرد: از اواخر هفته گذشته به همراه عوامل فیلم «خانم سادات» که متشکل از امین زندگانی، مریم امیرجلالی، آفرین عبیسی، بهمن زرین‌پور و ... است برای فیلم‌برداری بخشی از سکانس‌های این فیلم به مشهد آمدیم.
ابراهیم‌وند در خصوص لوکیشن‌های فیلم‌برداری شده در مشهد، اظهار کرد: سازمان حج و زیارت، اداره اوقاف، حرم، فرودگاه از جمله مکان‌هایی است که قرار است فیلم‌برداری آن تا آخر هفته به اتمام برسد.
کارگردان فیلم «خانم سادات» در ادامه به روند تولید این فیلم اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون توانسته‌ایم 80 درصد فیلم‌برداری این فیلم را انجام دهیم که بعد از کار در مشهد درصد باقی‌مانده در تهران فیلمبرداری خواهد شد.
وی از اضافه شدن دو نقش به فیلم«خانم سادات» خبر داد و اظهار کرد: با اضافه شدن دو شخصیت دیگر شامل شهید غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان و شهید حسن دانش، قاری بین‌المللی قرآن به این فیلم روایت تازه‌ای را شاهد خواهیم بود.
ابراهیم‌وند ادامه داد: در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری از سکانس مربوط به برگزاری کلاس قرآن ‌محسن حاجی‌حسنی‌کارگر در حرم مطهر رضوی و مؤذن بودن ایشان هستیم.
captcha