طبخ و توزیع 3000 کیلو حلوا در سالروز میلاد سیدالساجدین در شیراز
کد خبر: 3496770
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

طبخ و توزیع 3000 کیلو حلوا در سالروز میلاد سیدالساجدین در شیراز

گروه اجتماعی: مدیر عامل مؤسسه خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس از طبخ و توزیع سه هزار کیلو حلوا همزمان با میلاد امام سجاد(ع) از محل موقوفه «خلدبرین» توسط این مؤسسه خیریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حامد هنرور، مدیر عامل مؤسسه خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مؤسسه در روز پنج‌شنبه، 23 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد امام سجاد(ع) سه هزار کیلو حلوای زرد توزیع خواهد کرد، گفت: یک صد کیلوگرم شکلات نیز در این روز توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای میزان حلوا زرد، 250 کیلوگرم شکر، پنج کیلوگرم خلال پسته، 2 و نیم کیلوگرم خلال بادام، 120 کیلوگرم آرد برنج، 40 مثقال زعفران و همچنین گلاب و بیدمشک 80 لیتر در نظر گرفته شده است، افزود: سه هزار عدد ظرف کاسه یکبار مصرف نیز برای توزیع این میزان حلوا تهیه شده است.
هنرور با اشاره به اینکه 2 هزار عدد لیوان یکبار مصرف، 15 کیلوگرم پودر پرتغال برای توزیع شربت در نظر گرفته شده و میزان سه هزار لیتر شربت بین مردم توزیع می شود، افزود: هزینه‌های این عمل خیر در مجموع با اعتباری بالغ بر 70 میلیون ريال از سوی موقوفه حاج محمدمهدی باغشاهی معروف به «خلدبرین» تأمین شده است.
captcha