تمدید فراخوان ایده‌پروری اقتصاد مقاومتی در منازل
کد خبر: 3502134
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

تمدید فراخوان ایده‌پروری اقتصاد مقاومتی در منازل

گروه اجتماعی: فراخوان ایده‌پروری اقتصاد مقاومتی در منازل با هدف صرفه‌جویی در مواد مصرفی منازل و ... تا 12 خردادماه تمیدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، فراخوان ایده‌پروری اقتصاد مقاومتی در منازل با هدف صرفه‌جویی در مواد مصرفی منازل و ... از سوی گروه ایده‌پردازان شهرداری مشهد اجرايی می‌شود كه تا 12 خرادماه تمدید شد.
بر اساس این گزارش، این گروه با توجه به منویات رهبری و شعار امسال در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و لزوم اجرای برنامه‌هایی با این موضوع در سطح محلات مشهد، در نظر دارد با جمع‌آوری ایده خوب از افراد و جداکردن ایده‌های اجرایی از بین آثار ارسالی، آن‌ها را با کمک شورای اجتماعی محلات، در سطح محلات اجرا کند.
بر اين اساس همچنین سعی شود ایده‌ها شامل راهکارهای ساده و عملیاتی باشد تا اجرای آن‌ها توسط خانواده‌ها با آسانی صورت گیرد. ایده‌ها باید دارای پیوست فرهنگی بوده و توسط انواع خانواده‌ها نيز مورد پذیرش باشد.
بر همین اساس محورهای فراخوان شامل، صرفه‌جویی در مواد مصرفی در منازل، صرفه جویی حامل‌های انرژی در منازل می‌شود.
یادآور می‌شود، فراخوان ایده پروری اقتصاد مقاومتی در منازل که تا پنجم خردادماه مهلت اعلام شده بود، تا 12 خردادماه تمیدید شد لذا علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را از طریق سامانه ایده شهر www.ideshahr.ir ارسال کنند.
captcha