مسئولان خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان یکپارچه شوند
کد خبر: 3503364
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

مسئولان خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان یکپارچه شوند

گروه اجتماعی: عضو شورای سیاست‌گذاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام، با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان به میزبانی اصفهان می‌تواند یک الگوی مناسب باشد، گفت: امید است مسئولان خراسان رضوی نیز به صورت یکپارچه برای برگزاری مسابقات پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسن بیادی، عضو شورای سیاست‌گذاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام، ظهر امروز، ‌۱۲ خردادماه در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، گفت: خبرگزاری بین‌المللی قرآن یکی از افتخارات جهان اسلام به شمار می‌رود.
وی با اشاره به هدف اصلی این مسابقات، ابراز کرد: در نخستین سالی که این مسابقات شکل گرفت، هدف اصلی تهران‌زدایی بود زیرا معمولا کارها و برنامه‌های بزرگ همیشه در تهران برگزار می‌شود، سعی ما بر این شد که مسابقات از تهران شروع و بعد در استان‌های دیگر پیگیری کنیم.
عضو شورای سیاست‌گذاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام گفت: اما با توجه به این که در نخستین سال برگزاری این مسابقات اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده بود، مسئولان این شهر درخواست دادند که میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرند.
وی تصریح کرد: ما نیز همه اقدامات را برای برگزاری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام در تهران مهیا کرده بودیم اما با لطف و عنایت خداوند مسابقات بسیار ارزنده و باشکوهی در اصفهان برگزار شد.  
عضو شورای سیاست‌گذاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات به میزبانی اصفهان می‌تواند یک الگوی مناسب باشد، خوشبختانه مدیریت یکپارچه‌ای برای برگزاری مسابقات صورت گرفت، امید است مسئولان خراسان رضوی نیز به صورت یکپارچه برای برگزاری مسابقات پای کار بیایند.
captcha