اعلام اسامی دانش‌آموزان راه‌یافته خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3510413
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
در بخش آوایی صورت گرفت؛

اعلام اسامی دانش‌آموزان راه‌یافته خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی راه‌یافتگان دانش‌آموزان دختر و پسر خراسان رضوی به مرحله کشوری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در بخش آوایی که به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اسامی راه‌یافتگان دختر و پسر به مرحله کشوری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در بخش آوایی که به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، اعلام شد.
بنابر این گزارش ریحانه افضلی‌شهری از گناباد، پایه اول متوسطه در رشته ترتیل، فاطمه سادات میرشرقی از ناحیه 3 در رشته ترتیل با رتبه اول به این مسابقات راه پیدا کردند.
از دیگر راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات در رشته حفظ کل می‌توان به آتوسا قربانیان از قوچان، پایه دوم، زینب مدرسی از کاشمر، پایه سوم، از ناحیه 4، معصومه سادات دشتی رحمت‌آبادی پایه چهارم، فاطمه رضادوست از بردسکن، پایه دوم متوسطه، فاطمه‌سادات مخمل‌باف از ناحیه 4، پایه اول متوسطه به این مسابقات قرآن کریم راه یافته‌اند.
علاوه بر این سپهر سالارزاده از خواف، پایه متوسطه اول، میلاد تنظیفی از خواف، پایه متوسطه دوم، مریم طرزی از سبزوار، پایه اول متوسطه و فائزه صدیق از ناحیه یک، پایه دوم متوسطه در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم از راه یافتگان به این مسابقات به شمار می‌روند.
همچنین از ناحیه یک مشهد فاطمه دروگر، پایه متوسطه دوم در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، زهرا سادات‌موسوی از ناحیه چهار، پایه اول متوسطه در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، محمدجواد انصاری از ناحیه پنج، پایه متوسطه اول، علیرضا خدابخش از سبزوار، پایه متوسطه دوم در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.
علاوه بر این زهرا احمدآبادی از نیشابور، پایه اول متوسطه، رویا فضائلی از ناحیه یک، پایه دوم متوسطه، مهدی فراستی از نیشابور، پایه متوسطه اول، محمد قنبری از تایباد، پایه متوسطه دوم  در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، نیز از جمله راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات قرآنی محسوب می‌شوند.  
بر اساس این گزارش مهسا تقی‌پور از ناحیه 5، پایه هفتم، مهناز واحدی طرقبه از طرقبه و شاندیز، پایه هشتم، زهرا جاویدی‌صباغیان از ناحیه یک، پایه نهم، مهلا پرنده سالانقوچ از قوچان، پایه دوم، احمدی از سبزوار، پایه سوم و زینب ضیادوست از سبزوار، پایه چهارم در رشته قرائت موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.
بنابر این گزارش از دیگر ره‌یافتگان به مرحله کشوری می‌توان به امیرحسین فراستی از نیشابور، پایه متوسطه دوم، معین صالحی‌جمال از تبادکان، پایه متوسطه اول، رضا حسنی از تربت‌حیدریه، پایه سوم، محمدرضا مهدیانی از نیشابور، پایه چهارم و امیرحسین ایمانی از تربت‌جام، پایه دوم در رشته حفظ کل اشاره کرد.
سیدخلیل‌الله نجات‌حسینی از ناحیه 4، پایه هفتم، همچنین محمد محمدی از ناحیه چهار، پایه نهم، علیرضا اسحاقی از ناحیه هفت، پایه هشتم، سید محمد‌صادق حسینی از ناحیه چهار، پایه دوم، ابوالفضل طبسی از سبزوار پایه چهارم و سجاد پورمحمد از ناحیه سه، پایه سوم  نیز در رشته قرائت به این مسابقات قرآن کریم راه یافته‌اند.
همچنین داوود طبسی از سبزوار، پایه چهارم در رشته اذان، محمدجواد نباتی از ناحیه چهار، پایه سوم در رشته اذان، علیرضا حسین‌نژاد از کاشمر، پایه دوم در رشته اذان نیز به موفق به حضور در مرحله کشوری این مسابقات شده‌اند.
بر این اساس علی‌اصغر غلام‌زاده از ناحیه چهار پایه سوم، یاسر فیضی از تبادکان، پایه چهارم و ابوالفضل شمسایی از ناحیه دو، پایه دوم در رشته مداحی موفق به حضور در مرحله کشوری این مسابقات شدند.
علی ساجدی‌مقدم از ناحیه چهار، پایه متوسطه اول و عرفان خزائی از کاشمر، پایه متوسطه دوم در رشته ترتیل نیز در مرحله کشوری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در بخش پسران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
یادآور می‌شود، منتخبان این مرحله نماینده استان در مسابقات مرحله کشوری خواهند بود که بخش آوایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور به میزبانی استان همدان در دو گروه دختران و پسران از سوم مردادماه سال جاری آغاز می‌شود، همچنین مسابقات بخش پژوهشی نیز از ۲۵ تیرماه در مشهد آغاز شده و تا یکم مردادماه ادامه می‌یابد.

captcha