کلاس‌های آموزشی قرائت و حفظ دارالقرآن حرم رضوی؛ پذیرای نوجوانان پسر مشهدی
کد خبر: 3516510
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
در ایام تابستان صورت می‌گیرد؛

کلاس‌های آموزشی قرائت و حفظ دارالقرآن حرم رضوی؛ پذیرای نوجوانان پسر مشهدی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی در ایام تابستان سال جاری میزبان نوجوانان پسر مشهدی در کلاس‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دارالقرآن آستان قدس رضوی، کلاس‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم را ویژه پسران نوجوان مشهدی ویژه ایام تابستان و در طول هفته در نظر گرفته است.
براساس این گزارش، کلاس‌های آموزشی قرائت و حفظ قرآن برای نوجوانان پسر در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی برنامه‌ریزی شده است که حفظ، صوت و لحن، ترتیل، تجوید، تدبر در قرآن، همخوانی و روانخوانی از جمله درس‌های این دوره را شامل می‌شود.
برهمین اساس، اساتیدی همچون مجتبی شیخانی، سیدعلی مؤمنیان، مجید آجیلیان، محمدرضا هاشمی‌جواهری، مصطفی تقوایی و محمود محمدی‌نیا تدریس قرائت و حفظ را بر عهده دارند، همچنین در قسمت صوت و لحن نیز مصطفی حاجی حسنی‌کارگر، رضا جاویدی و مصطفی احمدی به طرح درس می‌پردازند.
علاوه بر این محمدرضا شفیعی‌مومن، محمدجواد رجایی و جلال نجاتیان در بخش ترتیل و توحید مقدس، و علی کامل، مجتبی جاویدی و مهدی یعقوبی نیز تجوید را به قرآن آموزان نوجوان ارائه می‌دهند که سه بخش همخوانی، روانخوانی و تدبر را هم به ترتیب محمدرضا صدیق، محمدرضا زاهد و محمدرضا مهریزیان بر عهده دارند.
یادآور می‌شود، محل برگزاری این کلاس‌ها که از 28 تیرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد در دارالقرآن حرم مطهر رضوی و مسجد ملاهاشم است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دارالقرآن الکریم حرم رضوی واقع در صحن جمهوری واحد قرائت و حفظ آقایان، اتاق شماره 5 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 32215912 و 32212084 تماس حاصل کنند.

captcha