‌زیبا‌خوانی قرآن با «تلاوت بهتر»/ تجربه‌ای‌ نو در فضای مجازی
کد خبر: 3517729
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

‌زیبا‌خوانی قرآن با «تلاوت بهتر»/ تجربه‌ای‌ نو در فضای مجازی

گروه فضای مجازی: آموزش گام به گام روخوانی، روان‌خوانی و زیباخوانی قرآن در اپلیکیشن «تلاوت بهتر» به عنوان جدیدترین محصول نرم‌افزاری حامیم عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، نرم‌افزار آموزشی تلاوت بهتر مجموعه‌ای از دروس سطح‌بندی شده است که از ابتدایی‌ترین نکات لازم برای خواندن ساده قرآن تا قواعد پیشرفته روان‌خوانی و زیباخوانی، کلام خدا را با روشی جذاب و تعاملی در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار داده است.

در این برنامه یکی از دوره‌های سامانه آموزش الکترونیکی حامیم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.  دوره آموزشی تلاوت بهتر مجموعه‌ای از دروس سطح‌بندی شده است که از ابتدایی‌ترین نکات لازم برای خواندن ساده قرآن تا قواعد پیشرفته روان‌خوانی و فصیح‌خوانی کلام خدا را با روشی جذاب و تعاملی در اختیار عموم علاقمندان قرار داده است.


در این برنامه می‌توانید چند آیه را بخوانید و صدایتان را برای سامانه حامیم ارسال کنید تا بر اساس ارزیابی تخصصی این قرائت، بازخورد آموزشی متناسب با نیاز کاربر را دریافت کنید و با دریافت تأییدیه هر سطح به سطح بعدی وارد شوید.

همچنین در این نرم‌افزار، دوره آموزشی با تدریس استاد احمد ابوالقاسمی ارائه شده و مشاهده جلسات آموزشی یا استفاده از بخش تعیین سطح آن به شما کمک می‌کند خطاهای احتمالی در خواندن قرآن را برطرف کنید و عبارات زیبای کتاب خدا را بهتر و روان‌تر از گذشته بخوانید.



یکی از ویژگی‌های کارآمد این برنامه، ایجاد شرایطی برای یادگیری گام به گام و سطح‌بندی‌شده قرآن کریم است. بر این اساس تمامی علاقمندان در سنین گوناگون و با سطوح مختلف مهارت در قرائت قرآن می‌توانند پس از نصب این برنامه و تلاوت چند آیه از قرآن، ارزیابی تخصصی کارشناسان این سامانه را دریافت و ضمن آگاهی از سطح توانایی خود، ویدیوهای آموزشی متناسب با نیازشان را مشاهده کنند.



سطوح پیش‌بینی شده در این برنامه شامل روخوانی قرآن، برای احراز صحت روخوانی ساده آیات و سوره‌های ساده قرآن کریم با توجه به مهم‌ترین قواعد آن، روان‌خوانی قرآن، شامل بررسی صحت روخوانی ساده قرآن با توجه به همه قواعد و اصول تلاوت روان آیات و روان‌خوانی پیشرفته قرآن شامل احراز صحت قرائت قرآن کریم در آیات و سوره‌های دشوارتر آن است.

فصیح‌خوانی قرآن، برای بررسی رعایت قواعد ابتدایی قرائت قرآن با لحن عربی در آیات و سوره‌های آسان‌تر و فصیح‌خوانی پیشرفته، شامل احراز صحت قرائت فصیح قرآن با لحاظ قواعد بیشتر و در آیات دشوارتر از دیگر سطوح پیش‌بینی شده این برنامه است.

شما می‌توانید برای دریافت اپلیکیشن اندرویدی این برنامه اینجا را کلیک کنید.

دانلود مستقیم

captcha