سرمایه‌گذاران گردشگری در فارس حمایت بیشتری می‌شوند
کد خبر: 3517988
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

سرمایه‌گذاران گردشگری در فارس حمایت بیشتری می‌شوند

گروه اجتماعی: در سومین جلسه کمیته گردشگری تاریخی ـ فرهنگی کارگروه تخصصی میراث فرهنگی بر حمایت بیش از پیش بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این حوزه تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سومین جلسه کمیته گردشگری تاریخی ـ فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس عصر دیروز، 4 مردادماه در شیراز به ریاست معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این استان برگزار شد.  
در این جلسه مستثنی بودن تأسیسات و مؤسسات گردشگری از شمول قانون نظام صنفی، مورد بررسی و تبادل نظر اعضای این کمیته قرار گرفت که در جمع‌بندی پایان جلسه مقرر شد، تأسیسات و مؤسسات گردشگری طبق روال سابق و بر اساس قوانین توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی به کار خود و ارائه خدمات ادامه دهند و تا زمان ابلاغ قانون و مقررات جدید بر همین مبنا به فعالیت بپردازند.
در این جلسه همچنین مقرر شد تمهیداتی اندیشیده شود تا سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در حوزه گردشگری، طی بازه زمانی کوتاه‌تری موفق به دریافت مجوزهای قانونی لازم شوند و از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این حوزه بیش از پیش حمایت شود.
یادآور می‌شود، کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دارای 6 کمیته تخصصی شامل گردشگری روستایی و عشایری، طبیعت گردی، گردشگری سلامت، گردشگری تاریخی و فرهنگی، گردشگری زیارتی و مذهبی و گردشگری شهر شیراز است.
captcha