توزیع پرچم‌ رایگان ویژه شهادت امام‌جعفر صادق(ع) در تهران
کد خبر: 3518341
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

توزیع پرچم‌ رایگان ویژه شهادت امام‌جعفر صادق(ع) در تهران

گروه جامعه: جمعی از خیرین به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، و در راستای سیاهپوش کردن میادین و معابر اصلی شهر تهران اقدام به توزیع رایگان پرچم‌های منقش به طرح و احادیث امام صادق(ع) کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه ودر راستای ترویج فرهنگ تشیع و سخنان گهربار این امام همام جمعی از خیرین، اقدام به توزیع پرچم مشکی برای نصب در سطح معابر و خیابان‌های شهر به صورت رایگان کرده‌اند.

به گزارش ایکنا، خیرین این طرح با هدف سیاه‌پوش کردن شهرجهت نصب در خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر تهران به همراه مجوزهای لازم اقداماتی را انجام داده‌اند. البته این گروه خیر اعلام کرده‌ است که این پرچم‌ها فقط برای نصب در خیابان‌ها و معابر عمومی به صورت متوالی و منظم تهیه شده‌اند و نصب آنها داخل منازل، مساجد، حسینیه‌ها و محیط‌های بسته جایز نیست.

گفتنی است در پائین این پرچم‌ها‌، چهار روایت از حضرت امام صادق علیه السلام چاپ شده‌، که جهت سهولت در نصب و جمع آوری با چهار رنگ متفاوت در پشت پرچم‌ها مشخص شده است .



علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی، توضیحات و فیلم‌های آموزشی می‌توانند به کانال تلگرام https://telegram.me/khademinahlebeyt/16 مراجعه و یا با شماره تلفن 09128463791 تماس برقرار کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۰
0
0
می‌توان از این طریق ترویج فرهنگ تشیع و سخنان گهربار این امام همام را نشر داد.
captcha