کاروان «در مسیر بندگی» سبزوار به نیشابور رسید
کد خبر: 3518851
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

کاروان «در مسیر بندگی» سبزوار به نیشابور رسید

گروه اجتماعی: کاروان پیاده «در مسیر بندگی» که از هفتم مردادماه از سبزوار به سمت مشهد حرکت کرده، امروز به نیشابور رسیده است؛ قرار است این کاروان همزمان با نخستین روز دهه کرامت به مشهد برسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کاروان پیاده «در مسیر بندگی» که از هفتم مردادماه از سبزوار به سمت مشهد حرکت کرده، امروز، دهم مردادماه به نیشابور رسیده است.
احسان اتحادی، مسئول فرهنگی کاروان پیاده در مسیر بندگی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد: قرار است این کاروان زیارتی در اولین روز دهه کرامت به مشهد برسد.
کاروان در مسیر بندگی سبزوار به نیشابور رسید
وی که برای پانزدهمین سال است در این سفر معنوی شرکت می‌کند، عنوان کرد: این کاروان پیاده برای اولین بار بعد از بمب‌گذاری در حرم رضوی، در اربعین شهادت زائران حرم رضوی در سال 1373 تشکیل شد.
وی اظهار کرد: کاروان پیاده در مسیر بندگی سبزوار برای بیست و سومین سال متوالی است که به صورت پیاده راهی مشهدالرضا می‌شود.
مسئول فناوری اطلاعات حوزه بسیج امام علی(ع) سبزوار با اشاره به اینکه در این کاروان زیارتی از شهرهای مختلف کشور حضور دارند، هدف از راه‌اندازی این کاروان را فراهم کردن بستری برای شناخت بهتر ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.
کاروان در مسیر بندگی سبزوار به نیشابور رسید
اتحادی عنوان کرد: در گروه امسال بیش از 10 طلبه حضور دارند که هر روز در فرصت‌های مناسب بعد از پیاده‌روی با تشکیل حلقه‌های صالحین به سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.
وی درباره هزینه سفر زائران یادآور شد: بخشی از هزینه‌های سفر از طریق نذورات و کمک خیّران تأمین شده و بخشی دیگر نیز توسط خود زائران پیاده امام رضا(ع) پرداخت شده است.
captcha