حمایت دادگاه فرانسوی از ممنوعیت لباس شنای اسلامی
کد خبر: 3522873
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

حمایت دادگاه فرانسوی از ممنوعیت لباس شنای اسلامی

گروه بین‌الملل: یک دادگاه فرانسوی از تصمیم شهردار کن در ممنوع‌کردن لباس شنای اسلامی در سواحل این شهر، حمایت و آن را تضمین‌کننده ایمنی توصیف کرد!

حمایت دادگاه فرانسوی از ممنوعیت لباس شنای اسلامی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه ایندیپندنت، دادگاه اعلام کرد: بنابر قوانین فرانسه ممنوعیت لباس شنایی که کل بدن را می‌پوشاند، قانونی و با توجه به وضعیت اضطراری و حملات اخیر اسلام‌گرایان به فرانسه به ویژه در شهر نیس لازم الاجرا است.

سفرن گوئز، از وکلای جمعیت مقابله با اسلام‌هراسی فرانسه اعلام کرد که علیه این حکم در یک دادگاه بالاتر اعتراض خواهد کرد.

وی افزود: این تصمیم راه را برای ممنوعیت دیگر نمادهای دینی در اماکن عمومی باز خواهد کرد.

بنابر این قانون، تنها لباس‌هایی که مطابق با اصول سکولار و قوانین ایمنی و بهداشتی هستند، می‌توانند در سواحل مورد استفاده قرار بگیرند و کسانیکه از لباس شنای اسلامی استفاده کنند، 38 یورو جریمه خواهند شد.

لیونل لوکا، شهردار «ویلنو لوبه» در سواحل ریوریا فرانسه نیز لباس شنای اسلامی را غیر بهداشتی و نامطلوب توصیف کرده است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴
0
1
آخه خودمونیم ، هر چیزی یک اصولی داره با این همه پارچه که آب سنگینش می کنه شناگر رو میکشه به قعر آب ! میشه شنا کرد ؟؟؟!!!... اشتباه نشه من موافق بی حیایی نیستم ولی خیلی هم اونها بی راه نمی گن .! ... خانوم عزیز معذوری ؟ شنا نکن . یا اینکه در سواحل دریاهای کشورهای اسلامی برای بانوان ساحل پوشیده ای تعبیه کنند .............
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰
0
0
بهترین مدل برای لباس شنا که پوشیده هم باشه لباس یه تکه ایی است که غواصها استفاده می کنند و نه این لباس بی ریخت ! لباس غواصی هم سبک و هم ضد آب و هم جلوی شنا کردن و آزادی عمل شناگر رو نمی گیره ؟ این لباس مثل این می مونه که مردا و زنها با مانتو و شلوار و پیراهن به داخل آب بپرند تا ضاهرشون اسلامی باشه ؟
البته غربی هم اونقدر از او بوم افتادن که همچین چیزهایی واسشون جذابه ، و اگر نه لباس شنای یه تیکه و یا به قول خودشون رسمی هم دارند که پا داره و بلند هم هست ، و به جای اون از بیکینی استفاده می کنند، یه جورایی دلم براشون می سوزه که این قدر نفهمند
captcha