بزرگداشت سالروز وفات خادم‌الثقلین در حسینیه کربلایی‌ها
کد خبر: 3524611
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

بزرگداشت سالروز وفات خادم‌الثقلین در حسینیه کربلایی‌ها

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم سالروز وفات محمدتقی داودی با حضور قاریان، حافظان، اساتید و دوستداران قرآن کریم و اهل بیت(ع) روز جمعه، پنجم شهریور‌ماه در حسینیه کربلائی‌های برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرحوم ‌محمدتقی داودی از مستمعان حرفه‌ای و عاشق قرائت‌ قاریان قرآن بود که تشویق‌های مثال‌زدنی وی که آمیخته‌ای از حب قرآن و اهل بیت(ع) بود در حین تلاوت‌های قراء ایرانی و مصری در خاطر قاریان و جامعه قرآنی مانده است.

مرحوم محمد‌تقی داودی در سال‌های قبل از انقلاب به کشورهای مختلف اسلامی سفرهای متعددی داشته و تلاوت بسیاری از قراء مشهور جهان اسلام را از نزدیک شنیده است، وی در محافل قرآنی حضور مستمر داشته و با صدای رسا و قوی خود، قاریان کتاب وحی را تشویق می‌کرد و موجب دلگرمی هر چه بیشتر قاریان در محافل قرآنی می‌شد.

نوع تشویق‌های وی در واقع تفسیر قرآن به قرآن و تفسیر قرآن به کلام معصوم بوده و دائما روح عزت شیعیان، توسل و توکل را در تشویق‌ها زنده می‌کرد.



یادآور می‌شود، مراسم سالروز وفات محمدتقی داودی با حضور قاریان، حافظان، اساتید و دوستداران قرآن کریم و اهل بیت(ع) از ساعت ۲۰ تا ۲۲  روز جمعه پنجم شهریور‌ماه در حسینیه کربلائی‌های تهران واقع در چهارراه گلوبندک برگزار می‌شود.
ابوالفضل اسدی


captcha