پایگاه بسیج کمیته امداد در میبد افتتاح شد
کد خبر: 3525428
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

پایگاه بسیج کمیته امداد در میبد افتتاح شد

گروه اجتماعی: همزمان با هفته دولت پایگاه بسیج امام خمینی (ره) کمیته امداد شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، پایگاه بسیج امام خمینی رحمه‌الله علیه کمیته امداد شهرستان میبد 3 شهریورماه با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
سیدمحسن فلاح، معاون فرماندار میبد در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به اقدامات انجام‌ شده از سوی فرمانداری و مسئولان ادارات در دو سال گذشته پرداخت.
فلاح اظهار کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات اقتصادی، خوشبختانه اقدامات مؤثری در شهرستان میبد انجام‌ گرفته است.
وی احیا بناهای تاریخی، اجرای پروژه‌های عمرانی با مشارکت خیرین در حوزه‌های راه، آموزش‌ و پرورش و امور شهری و روستایی را از جمله عملکرد فرمانداری در شهرستان میبد برشمرد و گفت: با افق‌های روشنی که در آینده پیش‌بینی می‌شود؛ با برداشته شدن تحریم‌ها و گشایش و رونق اقتصادی در آینده شاهد تحولات جدیدی را در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.
یادآوری می‌شود در این مراسم از 5 نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات به مناسبت روز کارمند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
captcha