دیدار وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانی
کد خبر: 3526135
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

دیدار وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانی

گروه اجتماعی: وزیر دادگستری ‌در جریان سفر یک‌روزه خود به لرستان امروز یک‌شنبه، هفتم شهریور با خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پور‌محمدی، وزیر دادگستری ‌در جریان سفر یک‌روزه خود به لرستان که امروز یک‌شنبه، هفتم شهریور انجام گرفت، با خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی همچنین در این سفر با شهید زنده لرستان و خانواده وی دیدار و از ایثار و فداکاری همسر سید نور خدا موسوی شهید زنده لرستانی تشکر و تقدیر کرد.
بنابر این گزارش، وزیر دادگستری صبح امروز پس از استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بروجرد شده و پس از آن به گلزار شهدای این شهرستان رفت و در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وزیر دادگستری در سفر چند ساعته خود به شهرستان بروجرد باغ خانواده دیده‌ور را افتتاح کرده و در مراسم رونمایی از چند داروی انحصاری در شرکت داروسازی اکسید شرکت کرد؛ افتتاح چند واحد مسکن مهر این شهرستان و بازدید از چند پروژه از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر دادگستری در شهرستان بروجرد بود.
بازدید از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد و شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان خرم‌آباد و بازدید از برنامه زنده تلویزیونی شونشینی از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر دادگستری به استان لرستان بود.
وزیر دادگستری در جریان بازدید از روند تهیه و اجرای برنامه زنده تلویزیونی شونشینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و  باهنر، گفت: امید است مسئولان ما به تاسی از شهید رجایی و باهنر، خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: این برنامه‌ها برنامه خوبی است باید به این ترانه‌های محلی و فولکلور اهمیت دهیم چون جذابیت دارد و زنده پخش شدن آن‌ها باعث جذابیت بیشتر و در نتیجه مردم جذب برنامه‌های صدا و سیما می‌شوند و همین که افراد خانواده در کنار هم این برنامه‌ها را تماشا می‌کنند آثار اجتماعی زیادی در ابعاد مختلف دارد.
دیدار وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانیدیدار وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانیدیدار وزیر دادگستری با خانواده شهید مدافع حرم لرستانی
captcha