نام‌نویسی نمایندگان بیش از 40 کشور در مسابقات قرآن بانوان‌ امارات
کد خبر: 3526712
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

نام‌نویسی نمایندگان بیش از 40 کشور در مسابقات قرآن بانوان‌ امارات

گروه بین‌الملل: کمیته برگزاری مسابقات جایزه دبی از ثبت‌نام نمایندگان بیش از 40 کشور در نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به رقابت‌های قرآنی «‌فاطمه بنت مبارک» خبر داد.

بیش از 40 کشور در مسابقات قرآن بانوان‌ امارات
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «KTimes»، «ابراهیم بوملحه»، رئیس کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات فرصت ارزشمندی برای بانوان مسلمان امارات و سایر کشورهاست تا در حفظ و قرائت قرآن کریم به رقابت بپردازند.
وی افزود: قرار است برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی جذابی در حاشیه این مسابقات برگزار شود که جزئیات آن تا چند روز آینده طی نشستی خبری اعلام می‌شود.
بوملحه به همه واحدها و گروه‌های مسئول در برگزاری مسابقات توصیه کرد برای استقبال از متسابقان و نیز کمیته داوری که امسال اعضای آن همگی از آقایان هستند، آماده باشند.
وی اظهار کرد: کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی برنامه فرهنگی ویژه‌ای را سازماندهی کرده است که در طول سال اجرا می‌شود و شامل مسابقات بین‌المللی، مسابقات «هند بنت مکتوم»، مسابقات ملی حفظ قرآن کریم، مسابقات «زیباترین قرائت»، مسابقات قرآن کریم ویژه ندامتگاه‌های امارات و برنامه‌های سخنرانی است.
نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به رقابت‌های قرآنی «‌فاطمه بنت مبارک» از ۱۶ تا ۲۸ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
captcha