برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکس
کد خبر: 3526732
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکس

گروه فضای مجازی: مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت هیئت انصار ولایت یزد از برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی ویژه خانواده‌ها در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، استفاده نادرست از فضای مجازی باعث آسیب‌های زیادی می‌شود که در درجه اول متوجه فرزندان است و به تنهایی و احساس عدم درک توسط والدین منجر می‌شود، پس می‌طلبد والدین با توجه بیشتر به فرزندان خود از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.
در این راستا و با هدف آشنایی والدین با فضای مجازی و استفاده درست از آن نشست‌های آموزشی در استان برگزار شده و در دستور کار قرار دارد.
محمدرضا حسینی بغداد آبادی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت هیئت انصار ولایت یزد در گفت‌و گو با ایکنا با اشاره به برگزاری نشست های آموزشی با موضوع رسانه اظهار کرد: دومین نشست با عنوان «رابطه تربیت و فضای مجازی» ویژه والدین و همچنین «نگاهی نو به فضای مجازی» ویژه نوجوانان برگزار شد.
وی از استقبال خانواده ها و جوانان یزدی از این نشست خبر داد و افزود: این نشست با حضور استاد کهوند پژوهشگر و کارشناس رسانه ملی در حوزه فضای مجازی و نویسنده کتاب شبکه های عنکبوتی روز گذشته در سالن فرهنگ اداره کل ارشاد اسلامی و با همکاری هیئت شیرخوارگان عاشورایی برگزار شد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت هیئت انصار ولایت یزد گفت: همچنین نشستی ویژه فعالان فرهنگي و بسيج ادارات با عنوان بررسی تحلیلی فضای مجازی بانگاهی به آمار برگزار شد.
حسینی اظهار امیدواری کرد: این نشست ها گامی موثر در راستای آشناسازی خانواده ها و استفاده درست از فضای مجازی باشد.  

برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکس
برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکس
برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکسبرگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی در یزد+عکس

captcha