نام‌گذاری بلوار ورودی بروجرد به‌نام شهدای منا
کد خبر: 3527742
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

نام‌گذاری بلوار ورودی بروجرد به‌نام شهدای منا

گروه اجتماعی: معاون فرمانداری بروجرد از نام‌گذاری بلوار ورودی بروجرد از سمت اراک به‌نام شهدای منا و همچنین ساماندهی قبور این شهدا در بروجرد خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت شهدای منا از ساعت 10 و 30 دقیقه روز یکشنبه، 21 شهریورماه در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان امروز یکشنبه، 14 شهریور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای منا در بروجرد، گفت: کمیته‌ای شامل 15 وزارتخانه برای بزرگداشت شهدای منا در کشور تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت از 15 تا 21 شهریورماه برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها بزرگداشت شهدای منا با حضور تمام خانواده‌های این شهدا در تهران است.
مدیرکل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: مراسم ویژه بزرگداشت شهدای منا در تاریخ 21 شهریورماه در شهرستان‌های استان لرستان که در فاجعه منا شهید داده‌اند، برگزار می‌شود.
خسروی اضافه کرد: 32 تن از شهیدان منا مربوط به استان هستند که 13 تن از آنها بروجردی هستند و تلاش بر این است که مراسم باشکوهی در شهرستان بروجرد برای بزرگداشت این شهیدان برگزار شود.
وی اضافه کرد: برگزاری دعای عرفه نیز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا در تاریخ 21 شهریورماه در شهرستان‌هایی که شهید منا دارند، برگزار می‌شود.
احمد گودرزیان، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد نیز در این جلسه، گفت: بلوار ورودی بروجرد از سمت اراک به‌نام شهدای منا نام‌گذاری و قبور این شهدا در بروجرد ساماندهی می‌شوند.
وی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای منا از ساعت 10 و 30 دقیقه روز یک‌شنبه، 21 شهریورماه در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت لرستان اظهار کرد: همچنین یک مراسم توسط خانواده‌های شهدا در روز یکم مهرماه ساعت 16 و 30 دقیقه در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار خواهد شد.
captcha