موافقت ضمنی با عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون تبلیغ و ترویج
کد خبر: 3527969
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
سلامت‌پناه خبر داد:

موافقت ضمنی با عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون تبلیغ و ترویج

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از موافقت ضمنی با عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی ـ ترویجی در هفتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی این شورا خبر داد و گفت: در این زمینه مقرر شد تصویب نهایی عضویت این سازمان در جلسات آتی شورای توسعه، مورد بررسی قرار گیرد.

رضا سلامت‌پناه، دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری هفتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گفت: این جلسه روز یکشنبه، چهاردهم شهریورماه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از ساعت 15 تا 17 برگزار شد.
موافقت ضمنی با عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون تبلیغ و ترویج
وی افزود: در ابتدای جلسه ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت شهدای منا و مهاجران الی الله به‌صورت اختصار به دستور جلسات این جلسه اشاره شد تا در ادامه به جزئیات آنها پرداخته شود.
دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اینکه دستور نخست این جلسه، به ارائه و بررسی پیش‌نویس سند راهبردی «توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی» اختصاص یافت، تصریح کرد: این پیش‌نویس در راستای اجرای ماده چهار قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ايران و پس از طی مراحل مختلف تدوین و بازنگاری، در نشست چهار روزه تدوين سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی(مورخ 95/05/04 تا 95/04/06) مورد بازآفرینی و نهایی‌سازی قرار گرفت.
سلامت پناه اظهار کرد: در این جلسه پس از ارائه مباحث اساسی و مبنایی از سوی اعضا و اخذ پیشنهادات و تصمیمات در مورد کلیات پیش‌نویس سند، مقرر شد با توجه به طرح پیش‌نویس سند در جلسه آتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، اعضای مجمع نظرات مکتوب خود را به دبیرخانه شورا ارائه کنند تا مورد استفاده قرار گیرد.
موافقت ضمنی با عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون تبلیغ و ترویج
وی خاطرنشان کرد: در انتهای جلسه پیشنهاد عضویت سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی‌ ـ ترویجی قرآنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از توضیحات معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی، ضمن موافقت اکثریت اعضا، مقرر شد تصویب نهایی عضویت این سازمان در جلسات آتی شورای توسعه، مورد بررسی قرار گیرد.
یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر بود تا گزارش دوره بیست و چهارم نمایشگاه بین‌المللی قرآن و نیز گزارش 10 سال اجرای طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم نیز مورد بررسی قرار بگیرد که به‌دلیل طولانی شدن زمان جلسه به جلسات آینده موکول شد.
captcha