برگزاری اولین جلسه مجمع مشورتی در سال جدید/ بررسی ظرفیت‌های تولید و اشتغال قرآنی
کد خبر: 3587717
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

برگزاری اولین جلسه مجمع مشورتی در سال جدید/ بررسی ظرفیت‌های تولید و اشتغال قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ اولین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی 20 فروردین ماه و به منظور بررسی دو دستور و یک پیش از دستور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و یکمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآن بعدازظهر یکشنبه، 20 فروردین‌ماه و به منظور بررسی موضوعات مختلف در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود. بر همین اساس در این جلسه که از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود، یک پیش از دستور و دو دستور مورد بررسی قرار می‌گیرد.
پیش از دستور این جلسه ارائه گزارش وضعیت تکمیل پیش‌نویس اسناد سه گانه راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی خواهد بود. این اسناد در سال گذشته به صحن مجمع و شورا رفته که پس از وارد شدن ایراداتی به آنها برای بازنگری مجدد به کمیسیون‌ها ارجاع داده شد.
اولین دستور جلسه مجمع مشورتی در اولین جلسه سال 96، ادامه بررسی پیش‌نویس شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی - ترویجی قرآنی خواهد بود. این پیش نویس سال گذشته نیز در مجمع مطرح شد و ادامه بررسی آن در این جلسه صورت می‌گیرد.
دومین دستور کار این جلسه نیز که متناسب با شعار سال در دستور کار قرار گرفته است، بررسی ظرفیت‌های تولید و اشتغال در امور قرآنی با محوریت تحقق شعار سال 1396 خواهد بود.
مطالب مرتبط
captcha