حفظ كرامت مردم در ادارات، مهم‌ترین دغدغه مدیران باشد
کد خبر: 3538487
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
صحرائیان:

حفظ كرامت مردم در ادارات، مهم‌ترین دغدغه مدیران باشد

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه جهرم با تأكید بر اهمیت تكریم ارباب رجوع در نظام اداری گفت: ارتقا و حفظ کرامت مردم در ادارات باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و برنامه‌های ادارات باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، علی‌رضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم امروز، 26 مهر در جلسه تکریم ارباب رجوع این شهرستان با اشاره به اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مبنی بر تعیین میزان رضایتمندی مراجعان است، گفت: نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی با هدف شناخت ویژگی‌های کلی دستگاه‌های اجرایی و ارتباط و تعامل با مخاطبان از اهم وظایف دستگاه‌های اجرایی است.
وی افزود: ارتقا و حفظ کرامت مردم در ادارات باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و برنامه‌های ادارات باشد چرا که ارباب رجوع زمانی مورد تکریم قرار می‌گیرد که به خوبی و در کمترین زمان کارش انجام شود.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه روابط حسنه بین مسئولان ادارات یک امر بسیار مهم است، گفت: طرح تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق و مستمر است.
صحرائیان تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان را یک توصیه اخلاقی دانست و گفت: مهم‌ترین شاخص‌های رضایتمندی افراد و مراجعه‌کنندگان سرعت و کیفیت خدمات‌ است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدگاه امام علی(ع) در خصوص حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: امام علی(ع) همواره حاكمان و زمامدارن وقت را به اجرایی‌شدن آن‌ها تشویق و متخلفان را تهدید، تنبیه و مجازات كرده است.
فرماندار ویژه جهرم با بیان اینكه هشت اداره در طرح تکریم ارباب رجوع حائز رتبه برتر شدند، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده براساس پارامترها و شاخص‌هایی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده هشت اداره در میان سی و پنج اداره  طرح تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در اداره مربوطه اجرا كردند که از سایر ادارات دیگر انتظارست این طرح را نیز به‌خوبی اجرایی كنند.
صحرائیان در پایان از ادارات خواست برای هرچه بهتر اجرایی شدن طرح تکریم ارباب رجوع صندوق نظر سنجی  جانمایی و  کلاس‌های آموزشی برای کارکنان برگزاری کنند.
captcha