اصغر امیرنیا درگذشت «سعید کشن‌فلاح» را تسلیت گفت
کد خبر: 3538762
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
طی پیامی؛

اصغر امیرنیا درگذشت «سعید کشن‌فلاح» را تسلیت گفت

گروه هنر: مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد طی پیامی، درگذشت سعید کشن‌فلاح را به جامعه قرآنی تسلیت گفت.‏

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت، متن پیام تسلیت اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت به مناسبت درگذشت سعید کشن‌فلاح، مدرس دانشگاه و فعال عرصه تئاتر به این شرح است:
«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
«سعید کشن‌فلاح، نمونه بارزی از هنرمندان فرزانه است که در طول حیات پر برکت خویش با اخلاق و منش استادانه به تربیت دانشجویان و علاقه‌مندان هنر تئاتر پرداخت و عاشقانه برای هنری که عظمت و زیبایی انقلاب اسلامی را به تصویر بکشد تلاش کرد. وی در کسوت استادی خود را وقف تبیین و ترویج هنر متعالی و متعهد و مبارزه با جلوه‌های سرمایه‌داری مدرن و فرومایگی در عرصه نمایش کرد.
یاد و خاطره این هنرمند فقید با آثاری ماندگار در عرصه هنر نمایش و سال‌ها مدیریت در حوزه تئا‌تر و تدریس و پرورش شاگردانی متعهد همیشه زنده و جاویدان است.
اینجانب، فقدان این استاد فرزانه در روزهای حزن اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را به اساتید، دانشجویان و همه ارادتمندان ایشان، هنرمندان عرصه تئاتر و سینما تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم ایشان خواستارم.»
captcha