آغاز اکران عمومی انیمیشن فیلم سینمایی «ناسور»
کد خبر: 3540761
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

آغاز اکران عمومی انیمیشن فیلم سینمایی «ناسور»

گروه فرهنگی: تهیه‌کننده انیمیشن فیلم سینمایی ناسور گفت: اکران عمومی انیمیشن فیلم سینمایی «ناسور»، روایتی از واقعه عاشورا، از روز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه، در پنج پردیس سینمایی آغاز شده و به‌زودی در سینماهای شهرستان‌ها نیز اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، داریوش دالوند، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی ناسور امروز، چهارم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: انیمیشن فیلم سینمایی «ناسور» روایتی از واقعه عاشورا است که بنابود همزمان با آغاز ماه محرم در سینماها اکران شود اما اکران این فیلم مقداری به تعویق افتاده و از روز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه، اکران عمومی آن در سینماها آغاز می‌شود.
وی افزود: این فیلم از امروز در پنج پردیس سینمایی اکران می‌شود و ظرف یک هفته آینده در سینماهای بروجرد، خرم‌آباد، اهواز و چالوس و دیگر سینماها اکران خواهد شد.
دالوند در رابطه با فیلم سینمایی ناسور گفت: زمان این فیلم سینمایی 79 دقیقه است که در مدت 16 ماه ساخته شده و به نظر می‌رسد با توجه به قرار گرفتن زمان اکران عمومی آن در ایام ماه‌های محرم و صفر، اکران موفقی داشته باشد و مورد استقبال قرار بگیرد.
این تهیه کننده لرستانی ادامه داد: انیمیشن فیلم سینمایی ناسور چهارمین اثر سینمایی است که اکران می‌شود و تاکنون یک هزار و 500 دقیقه انیمیشن در مجموعه ما تولید شده که فیلم سینمایی رستم و سهراب، ناسور، آخرین فرستاده و مستند کهن پیشه‌ها از مهمترین تولیدات مجموعه ما بوده است.
وی با اشاره به اکران انیمیشن سینمایی ناسور گفت: در صورت استقابل از انیمیشن سینمایی ناسور، اکران تا چند ماه آینده نیز ادامه دارد.
یادآور می‌شود، انیمیشن ناسور به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند، توانسته عنوان بهترین انیمیشن جشنواره غدیر نجف را دریافت کند.
captcha