تابلوهای راهنمای مسیر نجف تا کربلا نوسازی شد
کد خبر: 3541806
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

تابلوهای راهنمای مسیر نجف تا کربلا نوسازی شد

گروه جامعه: امسال خادمان افتخاری سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در یک حرکت خودجوش به نوسازی و تغییر تابلوهای راهنمای مسیر کربلا تا نجف اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد بنی حسن، فرمانده بسيج معاونت حمل و نقل ترافيك شهرداری تهران با اشاره به این خبر، گفت: هر ساله در مراسم اربعین یکی از مهمترین علایم راهنمایی بین جاده که مورد توجه زائران پیاده قرار می‌گیرد، تابلوهای شماره اعداد ستون‌های مسیر نجف تا کربلا است.

وی افزود: این تابلوها معمولا راهنمای خوبی برای زائران هستند که طی سال‌های اخیر فرسوده شده بودند و امسال خادمان افتخاری سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در یک حرکت خودجوش اقدام به نوسازی و تغییر آنها کرده‌اند.

تابلوهای راهنمای مسیر کربلا تا نجف نوسازی شد
بنی حسن ادامه داد: این تابلوهای به شماره عمود بین‌راه معروف هستند و با این اقدام  بهتر قابل رویت و استفاده برای زائران خواهند شد و مشکلات سال قبل از جمله دید نامناسب در شب را نخواهند داشت.

فرمانده بسيج معاونت حمل و نقل ترافيك اضافه کرد: خادمان سازمان کنترل ترافیک همچنین عکس 3 هزار شهید مدافع حرم از ملیت‌های مختلف را ‌در مسیر نجف تا کربلا نصب کرده‌اند که یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان مسلمان در مبارزه با تروریست‌های داعشی وابسته و آمریکا و صهیونیست است.

تابلوهای راهنمای مسیر کربلا تا نجف نوسازی شد

تابلوهای راهنمای مسیر کربلا تا نجف نوسازی شد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰
0
0
با نوسازی تابلوها به زائرین اربعین کمک زیادی می‌کند
captcha