غرفه 307؛ ایکنا در نمایشگاه مطبوعات امسال
کد خبر: 3542112
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

غرفه 307؛ ایکنا در نمایشگاه مطبوعات امسال

گروه جامعه: غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را در شبستان اصلی، بخش دین و اندیشه، غرفه 307 بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات ایران ببینید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) 14 تا 21 آبان ماه مصلی امام خمینی(ره) در تهران میزبان برگزاری بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات است. غرفه ایکنا در این دوره از نمایشگاه در شماره 307 در شبستان اصلی مصلی تهران بخش دین و اندیشه، امسال نیز پذیرای بازدید‌کنندگان از نمایشگاه مطبوعات است. این حضور فرصت مناسبی است تا عموم بازدید‌کنندگان و مخاطبان از نزدیک با فعالیت‌های این خبرگزاری دینی آشنا شوند.

نمایشگاه مطبوعات سال جاری از ساعت 9 تا 20 روزهای 14 تا 21 آبان ماه با حضور قریب به ۱۶ موسسه مطبوعاتی، ۲۲ خبرگزاری، ۸۵ روزنامه، ۸۷ هفته نامه، ۴۵ دوهفته نامه، ۱۴۵ ماهنامه، ۳۰ دوماهنامه، ۵۷ فصلنامه، ۷ فصلنامه، ۱۲۵ پایگاه خبری در فضایی به مساحت 14 هزار متر مربع در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود: در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به عنوان غرفه برتر در بخش دین و اندیشه معرفی و از حمید صابر فرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا تجلیل به عمل آمد.

ایکنا را در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات ببینید
captcha