«پیاده تا بهشت»؛ راوی متفاوت‎ترین پیاده‎‎روی جهان+ دانلود
کد خبر: 3543228
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

«پیاده تا بهشت»؛ راوی متفاوت‎ترین پیاده‎‎روی جهان+ دانلود

گروه شبکه‎های اجتماعی: در آستانه اربعین سیدالشهدا(ع) و راهپیمایی میلیونی شیعیان به سمت کربلا نرم‎افزار «پیاده تا بهشت» با روایتی متفاوت از بزرگترین پیاده‎‎روی جهان در اربعین حسینی(ع)، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)، نرم‎افزار «پیاده تا بهشت»، یک مجموعه تحت وب است که محتویات کاملی را در مورد پیاده روی اربعین در خود جای داده و به کاربر ارائه می دهد. این نرم‎فزار سبک جدیدی از ارائه محتوای چندرسانه‎ای را در بستر وب نمایش می‎دهد.

این نرم افزار ارائه دهنده سبک زندگی زائران اربعین حسینی، از مراحل قبل از سفر تا پس از زیارت اباعبدالله(ع) را به صورت متنی و صوتی و باطرحی زیبا و مخاطب پسند برای کاربران ارائه داده است.

در بخشی از مقدمه پیش از سفر در این نرم‎افزار آمده است که سفر زیارتی با بیرون آمدن از خانه آغاز نمی‌شود. از همان لحظه‌ای آغاز می‌شود که نیت سفر به دل زائر می‌افتد. برای این سفر باید آماده شد. باید دل را آماده کرد. به ما گفته‌اند سه روز پیش از حرکت را روزه بگیریم و روز سوم غسل کنیم.

روایتی از متفاوت‎ترین پیاده‎‎روی جهان در اربعین حسینی+دانلود
در این بخش از نرم افزار به نکاتی ازجمله خداحافظی و حلالیت‌خواهی از دوستان و آشنایان و روزه و غسل به عنوان مقدمه سفر اشاره شده است.

قسمت بعدی این نرم‎افزار از کربلا سخن می‎گوید که سفر به آن بیش از آن‌که سفری بیرونی باشد و بر روی زمین، سفری است درونی. به ما گفته‌اند این مسیر را با اندوه، خشوع، گرسنه و تشنه طی کنیم.

روایتی از متفاوت‎ترین پیاده‎‎روی جهان در اربعین حسینی+دانلود
در این قسمت نیز به کفش از پا درآوردن و پابرهنه رفتن و خشوع و فروتنی در طول سفر کربلا و اربعین حسینی(ع) اشاره کرده است. همچنین در بخش دیگری از آن زائران را از خوردن غذاهای گوشتی و چرب و شیرین و لذیذ نهی کرده است و توضیحاتی را در این خصوص به کاربر ارائه داده است.

راهنمای زائر، نقشه مسیر و آزموده‎های به درد بخور ازجمله بخش‎های این نرم‎افزار است که در قالبی زیبا برای مخاطبان تهیه شده است. این نرم‎افزار علاوه بر قابلیت اجرا روی کامپیوتر دارای نسخه اندروید جهت نصب بر روی تلفن همراه نیز می‎باشد.

روایتی از متفاوت‎ترین پیاده‎‎روی جهان در اربعین حسینی+دانلود

برای مشاهده کامل و نصب این نرم‌افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید. همچنین در صورت باز کردن لینک زیر در تلفن همراه، این برنامه مستقیما به روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۸
1
0
ساخت این نرم افزار به علاقمندان کمک زیادی می‌کند
captcha